|
Nu esti logat.
Cineva student la drept?#1 2007-02-01 20:03:09
cineva student la drept?e cineva la drept pe aici? eu mi-am ales lucrarea de licenta la o profa incompetenta care nu-mi da bibliografie pt ca "n-a mai luat nimeni tema pana acum". as avea nevoie de cateva sugestii, daca ma poate ajuta cineva.mersi mult Offline #2 2007-02-01 20:40:39
Re: cineva student la drept?eu sunt studenta la drept in anul 2, banuiesc ca vrei pareri referitoare la bibliografie nu? nu stiu daca iti pot fi de folos, avand in vedere faptul ca sunt in anul 2, dar dc nu incerci sa te schimbi la altcineva sau sa ceri sfatul unui alt profesor? #3 2007-02-01 20:50:57
Re: cineva student la drept?e un singur prof la mine in facultate. ideea e ca am ceva bibliografie, dar cantitativ la subiect e cam putin.mersi mult oricum esti o draguta.daca ai idee de ceva autori de dr administrativ, m-ai putea ajuta. am cautat si la biblioteca dar se tot repeta informatia la mai multi autori. bafta multa in sesiune si succes cu facultatea ca de acuma vine "hectarul" de materie.mersi Offline #4 2007-02-01 21:09:36