|
Nu esti logat.
Test Papanicolau-2#20 2007-06-16 20:49:57
Re: Test Papanicolaums mult nina_dark ...ma gandeam ca e mai complicat. "The most exciting, challenging and significant relationship of all is the one you have with yourself. And if you can find someone to love the "you" you love, well, that's just fabulous" Offline #21 2007-06-16 21:32:38
Re: Test Papanicolaunu stiu. nu sunt medic. Nobody home Offline #22 2007-06-18 22:00:34
Re: Test Papanicolaudar pe mine nu ma mai baga nimeni in seama? Offline #23 2007-06-19 13:21:54
Re: Test Papanicolaugia87...rana pe col o vede medicul la examenul cu valve...se face test papanicolau pentru diagnostic si asa mai departe....ce simtim noi la mina pe nu stiu unde prin vagin nu prea are vreo relevanta.... Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #24 2007-06-19 21:31:27
Re: Test Papanicolaumultumesc mult doctoressa Offline Publicitateloading...
#25 2007-07-04 19:08:03