homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Rana vagin

#1 2010-01-16 10:51:46

alesib
New member
Inregistrat: 2008-09-23

rana vagin

Buna ziua! Vreau sa va anunt de la inceput ca nu stiu despre ce e exact si e posibil sa nu ma pronunt bine! O sa trec direct la subiect! Atunci cand imi bag mana in vagin gasesc ca un fel de biluta, cat un bob de fasole( mentionez ca nu stiu cum ii sp). Am sesizat pe acel bob un fel de rana(gaura), asta se intampla in urma cu ceva timp aproape un an. In acel timp am fost la controale la medicul ginecolog dar nu mi-a sp nimic, doar ca sunt ok! prin luna noiembrie am facut niste spalaturi cu ceaiuri crezand ca poate mi va retragera rana(gaura). Anul am acesta am observat ca rana( gaura) sa marit aproape dublu. Ce poate fi? grav? E grav? In luna feb sunt programata la medic dar nu mai am rabdare? va rog raspundeti-mi! Va multumesc! sper ca am fost destul de explicita?

#2 2010-01-16 13:05:17

camysh
Moderator
Inregistrat: 2007-12-08

Re: rana vagin

nu cumva ce ai atins tu acolo e colul uterin?
nu-l mai sacai

#3 2010-01-16 16:01:24

moksha
Hero member
Inregistrat: 2009-12-19

Re: rana vagin

alesib a scris:

Buna ziua! Vreau sa va anunt de la inceput ca nu stiu despre ce e exact si e posibil sa nu ma pronunt bine! O sa trec direct la subiect! Atunci cand imi bag mana in vagin gasesc ca un fel de biluta, cat un bob de fasole( mentionez ca nu stiu cum ii sp). Am sesizat pe acel bob un fel de rana(gaura), asta se intampla in urma cu ceva timp aproape un an. In acel timp am fost la controale la medicul ginecolog dar nu mi-a sp nimic, doar ca sunt ok! prin luna noiembrie am facut niste spalaturi cu ceaiuri crezand ca poate mi va retragera rana(gaura). Anul am acesta am observat ca rana( gaura) sa marit aproape dublu. Ce poate fi? grav? E grav? In luna feb sunt programata la medic dar nu mai am rabdare? va rog raspundeti-mi! Va multumesc! sper ca am fost destul de explicita?