homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

ANOFM...cine stie... vreau si eu un raspuns!!!

#1 2010-02-12 10:21:22

elena21
Full member
Inregistrat: 2007-06-14

ANOFM...cine stie... vreau si eu un raspuns!!!

Salutare... Am si eu o nelamurire legata de ANOFM (asociatia nationala de ocupare a fortelor de munca). As dorii sa ma angajez, stiu ca este timp de criza dar totusi vreau sa incerc, si dupa nenumarate cv-uri depuse pe toate site-urile (ejobs, bestjobs, locuridemunca.ro,etc) si nimik... nici macar un telefon... dar pai sa ma cheme la un interviu, asa k m-am haotarat sa vad ce se gaseste si la fortele de munca..ok... intru pe net (bineinteles) si gasesc acolo vreo 283 de joburi ptr orasul meu (Calarasi) sau in Bucuresti (unde sunt studenta). acum as vrea sa stiu dak stie cineva cum trebuie sa procedez dak trebuie sa  depun cv la ei ???sau tre' sa ma duc personal acolo??... ce acte imi sunt necesare?? cum sa fac sa aplic doar la joburile dorite de mine??.. etc (tot tacamul).Asa k dak cineva e mai informat sau poate are experienta in asa ceva  va rog  dati-mi si mie mai multe detalii.... multumesc anticipat

Barbatii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum sa se joace cu el.
''Daca gasesti un drum fara obstacole probabil ca drumul acela nu duce nicaieri…”

#2 2010-02-12 12:51:28

sophie
Addicted member
De la: Atlantis
Inregistrat: 2008-02-19

Re: ANOFM...cine stie... vreau si eu un raspuns!!!

in primul rand, din ce am vazut eu pe site`ul lor, nu exista date de contact pt oferta de munca; cel mai probabil trebuie sa te duci la fata locului, sa vezi ce si cum
in al doilea rand, daca vrei sa aplici pt bucuresti am impresia ca`ti trebuie viza de flotant, pt ca fiecare sector are al sediu pt ANOFM

#3 2010-02-12 14:09:31

elena21
Full member