homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Distanta...

#1 2010-09-28 22:27:57

gabrielapit
New member
Inregistrat: 2010-05-09

distanta...

buna fetelor... cred ca de mult nu am mai plans si nu m-am mai simtit atat de suparata.... eu acum am terminat clasa a 12a si acum sunt in primul an de fac... eu sunt din pitesti si am o relatie de  4 ani(fara 3 luni) ..joi ma mut la buc(eu sunt pitesti) si sunt terminata nu cred ca o sa rezist fara el mai ales cand vad ca aproape nici o relatie nu dureaza asa:((( eu vinerea vin acasa dar totusi nu mai e ca aici:( sunt la medicina sunt 6 ani...o eternitate mi-am dorit atat de mult sa intru la medicina si acum regret enorm ca am dat acolo:( voi credeti ca o sa reziste?grater

#2 2010-09-28 23:55:31

deealexx
Hero member
De la: Hu
Inregistrat: 2009-07-30
Site

Re: distanta...

daca chiar va iubiti, rezista smile

noi suntem din bacau. eu studenta la buc, el la iasi. si aveam 3 luni cand a inceput facultatea (dar mai fuseseram impreuna 5..intr-a 111). anyway, ne iubim foarte mult si am rezistat pentru ca am vrut sa rezistam. daca nu ne pasa, se ducea totul de mult. urma sa se mute in anul 2 la bucuresti, dar formalitatile necesare erau prea riscante si am decis sa se mute la master. adica anul viitor smile si al meu a plecat de azi dim in iasi..e greu dar ne iubim si ne ajuta Dumnezeu sa ne fie bine.

tu ai zis ca te duci vinerea acasa. eu veneam la 2 saptamani. am plans si noi in primul an de ziceai ca nu ne mai vedea niciodata, dar cu timpul te impaci cu ideea si te obisnuiesti.

#3 2010-09-29 10:18:05

addicted
Hero member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2007-06-12