homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Virus herpetic

#1 2011-01-31 17:10:09

future-doctor
New member
Inregistrat: 2008-11-07

virus herpetic

Buna, am o intrebare legata de virusul herpetic(nu sunt viitor medic, sa nu va luati dupa nickname)
stiu ca exista tip 1 si tip 2
tip 1 e la nivel bucal si tip 2 e la nivel genital
daca o persoana are la nivel genital (tip2) si are relatii sexuale neprotejate (sex vaginal si oral) poate transmite virusul doar la nivel genital sau si la nivel bucal?
explicati-mi si mie va rog tot c stiti despre transmitere
va multumesc

#2 2011-01-31 17:50:27

anca90
Platinum member
Inregistrat: 2008-07-16

Re: virus herpetic

eu stiu ca sunt tulpini diferite, deci cel care apare genital nu poate aparea si bucal. daca se transmite, tot genital va fi.

#3 2011-02-02 00:36:10

moksha
Hero member
Inregistrat: 2009-12-19

!!-doctor a scris:

Buna, am o intrebare legata de virusul herpetic(nu sunt viitor medic, sa nu va luati dupa nickname)
stiu ca exista tip 1 si tip 2
tip 1 e la nivel bucal si tip 2 e la nivel genital
daca o persoana are la nivel genital (tip2) si are relatii sexuale neprotejate (sex vaginal si oral) poate transmite virusul doar la nivel genital sau si la nivel bucal?
explicati-mi si mie va rog tot c stiti despre transmitere
va multumesc

teoretic sunt tulpini diferite, asa sunt considerate in mod conventional.
practic virusul se poate transmite incrucisat. adica daca cineva are herpes genital poate sa il transmita prin sex vaginal tot la nivel genital sau daca "primeste" sex oral exista posibilitatea sa il transmita la nivel bucal partenerului. invers, daca cineva are herpes bucal si face sex oral, poate sa transmita.

in concret, daca ai o intrebare anume si o situatie precisa pentru care vrei o parere, descrie-o.

sanatate.

#4 2011-02-05 17:10:41

future-doctor
New member
Inregistrat: 2008-11-07

va multumesc mult pentru raspuns