homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Consult ginecologic

#1 2011-01-01 13:47:32

ale24love
New member
Inregistrat: 2010-12-30

consult ginecologic

daca am trimitere de la medicul de familie pentru consult  ginecologic mai va trebui sa platesc ceva? (sunt eleva)

#2 2011-01-01 13:50:21

x_ynna
Addicted member
Inregistrat: 2009-01-27

Re: consult ginecologic

Nu trebuie sa platesti daca mergi la un medic de stat...la privat de plateste.

O sa te pastrez mereu in sufletul meu mamicutza mea scumpa!! grater

#3 2011-01-01 14:16:32

ale24love
New member

si la privat cam intre ce sume sar incadra o consultatie?

yana mersi mult ptr rasp

#4 2011-01-01 14:20:17

x_ynna
Addicted member

ale nu as sti sa iti spun sigur pentru ca depinde de medic, centrul unde isi are cabinetul. Eu ultima oara am dat 80 ron parca. Oricum am intalnit medici buni si la stat. Daca nu ai o problema f complicata ai putea sa cauti si tu unul asa si sa nu platesti. Sau sa mergi cu trimiterea la un medic de stat si apoi daca nu esti multumita sa mai ceri o parere.
Cu placere! Multa sanatate!

Ultima oara a fost editat de x_ynna (2011-01-01 14:21:14)

#5 2011-01-01 14:26:24

ale24love
New member

as dori sami prescrie cv anticonceptionale, si eventual un control deoacere mi-a venit timp de cateva zile o secretie albicioasa si destul de abudenta dar in rest nu am mai avut alte simptome...sper sa nu fie nimik grev

Publicitate

loading...

#6 2011-01-01 14:28:58

x_ynna
Addicted member

Nu as merge pe ideea anticonceptionale => ginecolog. Mai bine daca mergi spune-i sa te indrume spre un medic de planning pentru ca vrei sa iei AC.uri. Pentru secretie mergi si fa o lama wink . Mult succes!

#7 2011-09-19 12:21:24

Scarlet_Autumn
Sr. member
Inregistrat: 2009-09-04

pt fetele din bucuresti (sper ca am postat unde trebuie) - http://www.profadesex.com/2011/09/19/pr … brifiante/