homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Clinica Psihiatrica/terapii-proiect

#1 2011-10-24 16:48:43

taniusha
Full member
Inregistrat: 2009-06-17

Clinica Psihiatrica/terapii-proiect

Buna tuturor,

va rog mult sa ma ajutati cu idei, pareri, cunostinte in aces domeniu.

sa va zic situatia mea. sunt studenta la arhitectura/design interior, si in acest semestru am un proiect destul de complicat si as avea nevoie de ajutor. Deci mi s-a dat o cladire dintr-o Clinica Psihiatrica, in care ar trebui sa proiectez ceva ce ar aduce placere pacientilor. Aceasta clinica, e foarte mare, pare a fi un satuc, si teritoriul este deschis. pe langa pacienti chiar si persoanele  ce locuiesc in apropiere isi petrec timpul in parcul clinicii, in cafeneaua clinicii etc.  Nu toti pacientii sunt periculosi, aici se trateaza si adictiile, depresiile etc. in  aceasta cladire vreau sa fac ceva ce ar ajuta pacientii, ce ar aduce pace, le-ar face sa scape de energia negativa. Din pacate nu prea am cunostinte in domeniu si in afara de o sala de dans/sport, sau ceva legat de pictura ca terapie nu prea am idei. Cladirea este mare si as putea incadra mai multe activitati. Va rog multe cine ar cunostinte, poate este si vreun psiholog pe aici, ajutati-ma rodnar  rodnar  rodnar

multumesc anticipat

#2 2011-10-25 15:04:07

jeannie
Addicted member
Inregistrat: 2010-07-13

Re: Clinica Psihiatrica/terapii-proiect

Daca te uiti la filmul "Veronika se hotaraste sa moara" (e chiar interesant) o sa vezi ca pacientii inchisi acolo au, in loc de spital de psihiatrie, hotel de 5 stele. lol Au piscina yikes , pian, gradina etc. Poate te inspira in primul rand lucrurile menite sa le faca pacientilor viata mai frumoasa (desi asa ceva n-o sa vedem decat in proiecte, care nu se vor realiza niciodata in Romanica).

Ultima oara a fost editat de jeannie (2011-10-25 15:05:15)

#3 2011-10-25 22:11:34

ani88
Full member
Inregistrat: 2008-06-17

Acvarii cu pesti.