homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Anticoncepţionalele

#1 2012-06-13 16:22:29

dansul_norilor
Membru
Inregistrat: 2011-01-16

Anticoncepţionalele

Bună tuturor, sunt nouă pe aici!

Aş dori să aflu şi eu nişte răspunsuri la c?teva ?ntrebări.
Eu sunt studentă ?n Cluj, de ceva timp (1 an) am un prieten stabil care şi-a făcut toate analizele (şi eu şi el) şi am decis că ar fi mai bine pentru am?ndoi să iau anticoncepţionale.
Eu am fost diagnosticată cu candidoză, am luat tratament şi m-am tratat.
La testul papanicolau mi-au găsit "rare celule epiteliale scuamoase(exocol). Frotiu inflamator sub rezerva celularităţii prezente. E de bine?
Şi ?ncă o ?ntrebare: cine ?mi poate recomanda anticoncepţionalele potrivite? Unde ar trebui să merg?

#2 2012-06-14 12:33:18

Al Pacino
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01

Re: Anticoncepţionalele

mergi la medicul de planning pentru contraceptive
buletinul de la testul Babes Papanicolau ar trebui sa fie mai cuprinzator,....nu ma pot pronunta

Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop
informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot
inlocui examinarea directa de catre medic.

#3 2012-06-14 13:21:05

dansul_norilor
Membru
Inregistrat: 2011-01-16

aş merge dacă aş şti unde e... ?mi trebuie trimitere?
Mulţumesc de răspuns. Dumneavoastră nu mi-aţi putea recomanda nişte anticoncepţionale?

#4 2012-06-18 13:23:19

me and myself
Membru
Inregistrat: 2012-06-12

Bună!si eu sunt noua, at?t pe forum cat si intra-le ac.nedumeririle mele sunt următoarele : după naștere am luat cerazette cat timp am alaptat. După aceea am trecut la logest (deja iau de 4 zile).
1.in săptăm?nă de pauză, c?nd trebuie să-mi apară menstruatia, pot sa răm?n ?nsărcinată dacă nu mă protejez?
2.dupa ce mi-a venit menstruatia si ?ncep un nou blister,trebuie sa mai protejez din nou 7 zile( bariera), pe l?ngă pilule?