homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Efect advers?


#1 2016-02-29 17:50:53

Ioana17
Full member
Inregistrat: 2010-06-03
Mesaje: 214

Efect advers?

Vă salut, fetelor! wave  Apelez din nou la voi, pentru că am nevoie de un sfat și de o ?ndrumare ?n problema ce mă apasă!  cesafac  Iau anticoncepționale Rigevidon de aproximativ 1 an și jumătate ( fără pauza). Menționez că nu fumez!  Toate bune și frumoase, pana de ceva vreme cand a apărut o durere a piciorului drept - mai exact la gamba posterioară.. Simt o durere puternică at?t la mers, c?t și la palpare.. Nu prezintă umflături sau tumefiere.. ?ntrebarea mea, e posibil să mi se tragă de la anticoncepționale? Ce să fac? Vă rog să mă ajutați! Am ?nceput un blister nou acum o săptămana, sa il termin si sa ma opresc?


Cea mai calda amagire are cel mai rece sfarsit ! >smile

Offline

 



#2 2016-03-02 10:27:11

daenarys
Vizitator

Re: Efect advers?

In perioada asta de peste un an ai facut o analiza de sange sa vezi cum se coaguleaza sangele?poate e ceva muscular,incearca un gel relaxant cu spanz,castan si ienupar.

Ultima oara a fost editat de daenarys (2016-03-02 10:29:20)

 

#3 2016-03-09 07:33:28

Ioana17
Full member
Inregistrat: 2010-06-03
Mesaje: 214

Re: Efect advers?

Buna. Multumesc pentru raspuns.
Nu am facut analize, dar urmeaza in perioada urmatoare ca sa merg sa imi fac. Cel mai probabil luni o sa ma prezint. Mentionez ca m-am facut cu o crema antiinflamatoare si durerea a disparut, dar acum sunt la pilula cu nr. 16 (iau acc Rigevidon) si de vreo 2-3 zile am o scurgere maronie pe lenjerie, cate o pata micuta. Oare ce sa fie?


Cea mai calda amagire are cel mai rece sfarsit ! >smile

Offline

 

#4 2016-03-09 10:14:08

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 123626

Re: Efect advers?

spotting
mai poate aparea si fara motiv (eu aveam de obicei primavara in cate o luna, prin martie- aprilie) dar daca se repeta si lunile urmatoare e un semn ca trebuie sa le schimbi

Online

 

#5 2016-03-09 14:13:47

Ioana17
Full member
Inregistrat: 2010-06-03
Mesaje: 214

Re: Efect advers?

Multumesc mult pentru răspuns. Mi s-a mai intamplat chiar la inceputul utilizarii acc-uri-lor, dar dupa, nu. Eu acum sunt la serviciu si acum cand am mers la toaleta, am observat pe protex-slip o pata mai mare, de un maro foarte inchis. Deci, pot termina blisterul, fara nicio problema?

Ultima oara a fost editat de Ioana17 (2016-03-09 14:14:28)


Cea mai calda amagire are cel mai rece sfarsit ! >smile

Offline

 

 Publicitate


loading...

#6 2016-03-09 14:16:44

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 123626

Re: Efect advers?

da, bineinteles

Online

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.