homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Anticoncepționale și diaree...


#1 2017-07-12 18:27:58

Azfrn
Membru
Inregistrat: 2017-04-04
Mesaje: 2

Anticoncepționale și diaree...

Salut! Prietena mea folosește anticoncepționalele mercilon. Luna aceasta, cam după prima săptămână de luat pastile a avut niste probleme cu diareea(altfel nu pot sa spun că sa fie așa de clar). Ideea e că în acea săptămână am avut contact, chiar și în ziua în care a început problema ai, problema care a durat 2 sau 3 zile. De atunci nu am mai avut contact sexual deloc, dar întrebarea mea este, exista vreun risc să rămână însărcinată?

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.