homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Sângerări inter-menstruale


#1 2017-11-26 01:32:29

andra1989
New member
Inregistrat: 2013-06-04
Mesaje: 7

Sângerări inter-menstruale

Buna fetelor!

Poate s-a mai postat un subiect asemanator dar nu am găsit specificul meu.

Iau anticoncepționale de 5 ani de zile și cam de vreo 2 ani am început sa am sângerări intermenstruale. Acum 2 ani când luam Microgynon (deja de 3 ani) am început sa am acest spotting neregulat (deși in capul meu spotting sunt câteva pete nesemnificative nu l-as numi spotting sincer). După analize care au ieșit ok, doctorul meu mi-a schimbat pastilele și m-a pus pe Gedarel care după 6 luni a avut același efect asupra mea. Menționez ca in general când se întâmpla era mereu cu o săptămâna înainte de pauza de 7 zile, aproape ca un ceas. Anul acesta in mai am fost acasă in România (locuiesc in Anglia) iar doamna ginecolog de acolo mi-a spus ca analizele sunt ok deci cauza poate fi doar hormonală, așadar am trecut pe Laurina, anticoncepționale trifazice care imita mai bine ciclul menstrual normal. Totul a mers ok cu aceste noua pastile pana luna trecută când am început din nou sa sangerez tot asa 1 săptămâna înainte de menstra, practic ultimele 7 zile de pastile. Luna aceasta in schimb a început deja de o săptămâna. Practic din 3 săptămâni de pastile, timp de 2 eu am sângerări și apoi oricum urmează menstra bang  Sunt extraordinar de frustrata și nu înțeleg de ce se tot întâmpla. Evident ca deja simt ca le iau degeaba pentru ca faptul ca am sângerările astea nu îmi ajuta viața sexuală oricum pentru ca nu ma simt comfortabil asta și evident ca refuz actual pentru ca nu ne putem bucura de el. Nu sunt sângerări abundente ca și atunci când ai ciclul dar nu sunt nici 2 pete mici de care poți sa zici ca nu te deranjează. Cei de aici îmi spun ca dpdv fizic sunt ok și ca nu e periculos ce se întâmpla și nici aici, nici in România nu mi-au recomandat sa iau vreo pauza, ca nu e relevant. L-au categorizat ca fiind old blood = sânge vechi. Ori mi se sugerează alte metode gen implant care oricum tot hormoni sunt, iar când am întrebat de o pauza au zis dacă vreau eu pot sa o iau dar nu e necesar!! Alte probleme cu anticoncepționalele nu am avut in afara de asta. Voi ce sugerați? Mulțumesc

Offline

 



#2 2018-01-08 13:54:50

NeBuNiKa
Full member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-11-22
Mesaje: 146
Site

Re: Sângerări inter-menstruale

Buna ziua fetelor! Aparent si eu ma confrunt cu o problema asemanatoare cu cea a lui andra1989..
Iau microgynon de vreo 5 ani..(am 28 de ani in curand) si intotdeauna de cand am inceput sa le iau imi vine menstruatia in a 4_a zi din pauza..si nu am avut nicio problema cu ele pana acum..de Craciun am inceput o noua folie( mai aveam cam 2 zile de menstruatie).

Si teoretic scurgerile de dupa menstruatie ma tin maxim 2-3 zile..eh aparent inca am scurgeri intermenstruale  maronii rosiatice (mai mult sau mai putin cantitativ) si deja am intrat in a 3-a saptamana de pastile..mentionez ca am fost plecata din tara din 29.12 pana in 06.01.2018...am avut 2-3 contacte sexuale fara ejaculare in perioada asta (fara dureri si scurgeri in timpul actelor)...am uitat intr-o seara din saptamana 2 ..o pastila..care am luat-o imediat ce mi-am adus aminte conform prospect si am baut cate un pahar 2 de vin rosu aproape in fiecare seara de la Craciun incoace (daca are vreo relevanta).

Am facut analize de sange si de urina in 7 decembrie (mi-a iesit o infectie urinara la care am luat urinal si modural-am inteles ca nu este  antibiotic asta si nu afecteaza anticonceptionalele-am luat aceste pastile din 21.12 cand mi-a venit mestra timp de 1 saptamana) am facut si papanicolau (a iesit doar imflamatie cum imi iese mereu..fara leziuni maligne) si secretie in 7 decembrie..aparent au iesit ok.(abea miercuri ma duc la interpretare)

Am facut si eco transvaginala..a iesit ok (aveam ovare micropolichistice si o mica rana pe col..care nu au mai iesit la aceasta ecografie).
Voi ce imi sugerati ca ar putea fi? Mentionez ca este prima oara cand mi se intampla asa ceva de cand iau aceste pastile..sa nu mai fie ok pastilele pentu corpul meu ?

Voiam sa va cer parerea voastra  ca este foarte frustrant.

Astept un raspuns!! Multumesc  tongue

Ultima oara a fost editat de NeBuNiKa (2018-01-09 17:20:34)


"Just Breathe"

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.