homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Prima luna de Nuvaring


#1 2017-11-27 19:38:29

Ann7256
Membru
Inregistrat: 2017-11-27
Mesaje: 0

Prima luna de Nuvaring

Hello comunitate,

Apelez la înțelepciunea voastră pentru a mă lămuri și eu.

Sunt la prima mea experiență cu contraceptivele hormonale, iar medicul meu mi-a indicat să folosesc Nuvaring. L am montat în data de 13.11, în prima zi de menstruiație, așa cum o indică prospectul, iar menstruația a ținut 5 zile așa cum eram obișnuită și pentru încă vreo 5 am avut parte de un spotting care e ceva nou pentru mine. Am înțeles de la medic că e normal în prima lună de utilizare. Ok, pot accepta asta.

Întrebarea mea vine după ziau de sâmbătă 25.11 când am avut un act sexual neprotejat, după care am început să am din nou spotting. Inelul a ieșit pentru câteva secunde la un moment dat în timpul actului, iar din câte am înțeles asta nu ar trebui să fie o problemă.

Oare să îmi fac griji de o eventuală sarcină? Poate însemna spottingul respectiv după actul sexual că e ceva ne ok cu efectul inelului.

După momentul respectiv am simțit și o creștere a libidoului. El e în vreun fel influențat de anticoncepționale?


Mulțumesc!

Offline

 



#2 2017-11-27 21:07:50

gargarita
Moderator
Inregistrat: 2008-01-27
Mesaje: 27883

Re: Prima luna de Nuvaring

Buna!

Aparitia spottingului nu are a face cu eficacitatea Nuvaring, este un efect comun in primele 3 luni. Deci nu ai de ce sa te gandesti la o sarcina.

Nu este problema ca a iesit inelul din punct de vedere al efectului contraceptiv dar ma gandesc ca nu a fost montat tocmai bine daca s-a intamplat asta; mai citeste instructiunile si incearca sa-l pozitionezi cat mai corect smile

In mod normal anticonceptionalele nu aduc un plus de libidou, mai degraba invers. Poate este datorita faptului ca te-ai relaxat cu privire la contraceptie smile

Offline

 

#3 2018-01-22 16:31:32

Blue20
Membru
Inregistrat: 2018-01-22
Mesaje: 1

Re: Prima luna de Nuvaring

Buna,

Folosesc Nuvaring de aproape un an de zile, dar am aflat ca toate farmaciile au stocul epuizat si, momentan, din motive comerciale, acesta nu mai este distribuit. Nimeni nu stie sa imi spuna cand va fi redistribuit sau daca va fi retras. Eu nu am avut probleme de la utilizare, dar vineri ar trebui sa introduc un inel nou, insa acesta nu se mai gaseste. Nu stiu daca e momentul sa fac o pauza sau sa incep sa iau pilule sau sa astept sa vad daca il voi gasi din nou. Inainte de Nuvaring am folosit karissa. Nu aveam efecte adverse, dar am discutat cu medicul despre o metoda cu mai putini hormoni si mi-a recomandat Nuvaring. S-a mai confruntat cineva cu aceasta problema? Va multumesc mult

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.