homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?


#1 2011-11-26 19:32:57

Ill
Membru
Inregistrat: 2011-11-26
Mesaje: 4

Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

Sunt ingrijorata cu privire la o posibila sarcina. Acum 7 zile am avut un contact sexual neprotejat. la aprox 36 de ore am luat pastila de a 2a zi. Vineri am vorbit cu medicul care mi-a recomandat ca pe viitor sa folosesc Cezarette (anticonceptionale doar cu progesteron). Tot vineri am inceput o folie. Stiu ca unul din efectele secundare sunt sangerarile neregulate, dar eu am inceput sa sangerez azi, la doar cateva ore dupa ce am luat a doua pastila. Este normal sa incep sa sangerez asa devreme sau e posibil sa fie un simptom de sarcina? Stiu ca sangerarea de nidatie ar avea loc la 3-6 zile de la contactul sexual, eu sunt cam la limita, la aproape 7 zile azi. Nu am mai folosit niciodata anticonceptionale si nu prea am cu cine sa discut. Este sambata asa ca nu ma pot duce la medic azi...

Ultima oara a fost editat de Ill (2011-11-26 19:37:26)

Offline

 



#2 2011-11-26 19:38:11

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 128403

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

sangerarea ar putea fi si un efect secundar al pastilei de a doua zi, si al AC
dar de ce ti-a dat cerazette, ai vreo contraindicatie pentru pilulele combinate ?

Online

 

#3 2011-11-26 19:41:50

Ill
Membru
Inregistrat: 2011-11-26
Mesaje: 4

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

Planul era sa folosesc pe viitor un implant contraceptiv, dar nu il pot avea fixat acum, pt ca trebuie exclusa posibilitatea unei sarcini inainte. Asa ca mi-a dat cezarette pt ca e foarte similar cu implantul, ca sa vad cum il tolerez deocamdata etc si eventual sa nu fie nevoie sa fac pauza aia de o saptamana dupa ce trec la implant.

Sa inteleg ca e destul de comuna sangerarea atat de devreme dupa AC?

Ultima oara a fost editat de Ill (2011-11-26 19:43:23)

Offline

 

#4 2011-11-26 19:43:55

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 128403

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

esti in Romania ? ca nu prea se folosesc metodele astea la noi
da, sangerarea nu e ceva neobisnuit, e printre efectele secundare cele mai raspandite

Ultima oara a fost editat de heimdall (2011-11-26 19:45:10)

Online

 

#5 2011-11-26 19:44:38

Ill
Membru
Inregistrat: 2011-11-26
Mesaje: 4

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

Nu, dar oricum, Cezarette e folosit si la noi, nu?

Offline

 

 Publicitate


loading...

#6 2011-11-26 19:46:01

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 128403

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

doar la femeile care alapteaza de obicei sau pentru cine are contraindicatii la estrogen

Online

 

#7 2011-11-26 19:46:17

bubutadana
Insomniac member
Inregistrat: 2007-07-03
Mesaje: 6552

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

Ill a scris:

Nu, dar oricum, Cezarette e folosit si la noi, nu?

daca te referi la ceRazette, da, este folosit si la noi
in special de mamicile care alapteaza


No, no, see, I think if you're committed to somebody, you don't allow yourself to find perfection in someone else...

Online

 

#8 2011-11-26 19:47:33

Ill
Membru
Inregistrat: 2011-11-26
Mesaje: 4

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

bubutadana a scris:

Ill a scris:

Nu, dar oricum, Cezarette e folosit si la noi, nu?

daca te referi la ceRazette, da, este folosit si la noi
in special de mamicile care alapteaza

Cerazette scuzeee !

mersi de raspunsuri. e posibil sa modific titlul topicului?

Ultima oara a fost editat de Ill (2011-11-26 19:47:53)

Offline

 

#9 2011-11-26 20:00:23

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 128403

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

cred ca doar un moderator poate

Online

 

#10 2018-05-08 08:55:58

ubia86
Membru
Inregistrat: 2018-05-08
Mesaje: 1

Re: Cezarette, sangerare dupa a 2a pilula?

Buna ziua! Am inceput sa iau si eu  Cezarette pe timpul alaptarii, dupa cum mi-a prescris medicul. Problema e ca din a 2-a zi am inceput sa am incontinenta nocturna usoara iar in a 4-a zi efectiv am facut pe mine in somn fara sa imi dau seama. E prima oara cand mi se intampla asa ceva. Imediat am oprit pastilele si nu am mai avut nimic. Intrebarea mea este daca a mai patit cineva asa ceva?

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.