homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Menstruatie mai devreme


#1 2019-10-23 19:04:44

Silver123
New member
Inregistrat: 2015-05-14
Mesaje: 29

Menstruatie mai devreme

Buna! Luna aceasta mi-a venit menstruatia cu 5 zile mai devreme decat de obicei. Iau anticoncepționale Midiana de mai bine de un an si mi-a venit întotdeauna in aceeași zi insa luna aceasta a venit mai devreme cu 5 zile. Ieri am terminat 7 zile de antibiotic Zinat. Poate fi asta cauza sau pot fi sangerari datorate unei sarcini?
Va multumesc!

Offline

 



#2 2019-10-25 16:21:09

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 133979

Re: Menstruatie mai devreme

probabil din cauza antibioticului care a scazut eficienta pastilelor, sa te protejezi suplimentar pana ce iei 7 pastile consecutive dupa antibiotic

Online

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.