|
Nu esti logat.
Primele pastile anticonceptionale ....#1 2008-07-12 19:27:46
Primele pastile anticonceptionale ....Am inceput sa iau la sfatul ginecologului anticonceptionalele karissa. am luat prima pastila in prima zi a menstruatiei, pe 25 iunie. de cateva zile am inceput sa am spotting, dar este din ce in ce mai abundent. Imi curgeau 2 3 stropi, insa astazi am avut si mai mult. Ma intreb daca este normal sa imi vina ciclul azi, avand in vedere ca iau pastilutele de 17 zile si ca nu am terminat prima folie. eu stiam ca dupa prima folie trebuie sa iti vina... Imi fac griji, ptr ca sunt chestii care poate ca sunt normale dar medicul nu m-a pus in tema. Anticonceptionalele deregleaza ciclul? adica se poate sa imi vina luna asta de 2 ori si apoi sa se regleze? este foarte ciudat ptr ca imi curge cate putin in fiecare zi si nu stiu daca este normal pentru organismul meu. Sa mai astept cateva zile pana miercuri si sa termin pastilutele si sa vad apoi daca imi vine ciclul normal, abundent ca de obicei? sau sa dau fuga la ginecolog? nu o sa ma simt rau daca pierd sange in fiecare zi, fie si cate putin? va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine.... multumesc! Ultima oara a fost editat de Inapinguina (2008-07-12 19:28:07) Offline #2 2008-07-12 20:49:04
Re: Primele pastile anticonceptionale ....1. Anticonceptionalele regleaza menstruatia. Ultima oara a fost editat de ET (2008-07-12 20:49:47) Offline #3 2008-07-12 20:54:00