|
Nu esti logat.
Buna ziua tuturor.am o problema, poate voi ma puteti lamuri#1 2008-09-17 11:06:31
Buna ziua tuturor.am o problema, poate voi ma puteti lamuriPrietena mea prezinta niste ameteli noaptea, nu foarte des da si cand le are nu poate dormii pentru ca are senzatia ca se misca toata camera cu ea si am incercat sa gasesc un raspuns la ametelile astea si m-am gandit ca poate fi de la o sinuzita si sincer nu stiu daca asta e raspunsu pentru ca nu sunt medic.dar daca ati avut prieteni sau chiar unii dintre voi aveti ameteli de genu asta noaptea, sunt liber la niste raspunsuri.Multumesc mult Offline #2 2008-09-17 11:10:05
Re: Buna ziua tuturor.am o problema, poate voi ma puteti lamuriSa mearga la medicul de familie. Pot fi multe cauze. Nu pot sa-ti spun io de la ce am ameteli sau ce tratament iau pt ca in cazul ei probabil nu e acelasi lucru si nu vreau sa va faceti idei gresite. E nevoie de consult de specialitate. Ultima oara a fost editat de vdaiana (2008-09-17 11:10:46) "Daca plangi pentru ca soarele a disparut din viata ta, lacrimile te vor impiedica sa vezi stelele."~Rabindranath Tagore Offline #3 2008-09-17 11:10:30
Re: Buna ziua tuturor.am o problema, poate voi ma puteti lamuristiu ca tatal meu a avut ceva de genul acum mai multi ani. dar nu ametea doar noaptea... s-a operat de ceva chist, cred ca legat de sinuzita. nu mai stiu sigur daca asta era problema ca eram mititica. dar stiu ca a urmat un tratament f scump cu ceva medicamente care se gaseau doar in franta. si apoi s-a facut bine, aproximativ. pt ca nu mai aude cu o ureche.. Offline #4 2008-09-17 11:11:52
Re: Buna ziua tuturor.am o problema, poate voi ma puteti lamuripoate fi si tensiunea, oricum, un consult urgent la medic, ii face si o radiografie There are two things in life: you have to die and you have to live until you die. mamica de doua fete cucuiete Offline #5 2008-09-17 11:46:15