homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

E posibil sa am b3b3..dar am 20 de ani ,sunt in anul 2 la face sa fac?

• Index
  •  » Discutii diverse
  •  » e posibil sa am b3b3..dar am 20 de ani ,sunt in anul 2 la face sa fac?

#1 2008-09-22 15:35:25

andwuvbgd
New member
Inregistrat: 2008-09-18

e posibil sa am b3b3..dar am 20 de ani ,sunt in anul 2 la face sa fac?

e posibil sa ma b3b3..dar sunt in anul 2 la medicina..o facultate care nu-mi permite asa ceva,o familie serioasa...dar nici sa fac avort nu vreau...chiar habar nu am ce sa fac in cazul in care voi avea bebic ......sad

#2 2008-09-22 15:39:12

pink_butterfly
Insomniac member
Inregistrat: 2006-08-10

Re: e posibil sa am b3b3..dar am 20 de ani ,sunt in anul 2 la face sa fac?

mai bine asteapta sa vezi rezultatul...poate te panichezi degeaba wink
daca chiar esti insarcinata...trebuie sa te gandesti foarte bine ce vrei sa faci...ca sa nu regreti mai tarziu...eu iti doresc din tot sufletul sa nu fi...si ai grija pe viitor!

http://www.youtube.com/watch?v=mwMdO3HK_ws our song hjarta
em todas as ruas do amor seras meu e eu serei tua hjarta
http://www.youtube.com/watch?v=DDuLPHsIuTg

#3 2008-09-22 15:40:17

andreea_andy2
Moderator
Participant la intalnirea nationala
De la: Gurile Deltei
Inregistrat: 2007-12-08

Re: e posibil sa am b3b3..dar am 20 de ani ,sunt in anul 2 la face sa fac?

Andwuvbgd la ce iti foloseste sa deschizi atatea topicuri? De ce nu ai ramas la primul pe care l-ai deschis? Era mai usor de urmarit povestea ta. Considera ce ti-am zis acum ca pe un avertisment. Data viitoare iei warn. Citeste regulile forumului.