|
Nu esti logat.
E.coli iar??#1 2008-10-17 10:17:25
E.coli iar??Buna, Offline #2 2008-10-17 11:58:49
Re: E.coli iar??din analiza nu rezulta ca ai avea vreo infectie dar numarul leucocitelor e cam crescut...oricum ii las si doctoressei linkul... happy with him...inlove with him... Offline #3 2008-10-17 18:25:55
Re: E.coli iar??
cerinta ta, de a bifa punct cu punct e dificil catre imposibil de satisfacut...iti inteleg dorinta de a stii si tu sa iti intawrpretezi analizele insa de aia fac medicii o scoala si inginerii alta, pentru ca invata acolo lucruri diferite...ma rog, examenul secretiei vaginale pare a fi ok, in ciuda acelor leucocite relativ frecvente Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #4 2008-10-20 10:49:30
Re: E.coli iar??Sunt de acord ca medicii au meritul lor dar am avut si experiente neplacute cu unii dintre ei si am capatat obiceiul de a verifica si in alte parti inainte de a incepe un tratament. Offline #5 2008-10-20 12:55:54
Re: E.coli iar??nu pt ca ai si bacilii doderline...daca acestia ar fi absenti atunci am putea vb de o infectie... happy with him...inlove with him... Offline Publicitateloading...
#6 2008-10-20 13:57:07
Re: E.coli iar??infectiile recidivante cu e.coli comporta o schema terapeutica speciala. cu un urolog ai vb? mami de minuni Offline #7 2008-10-20 16:35:25