homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Indemnizatie de crestere a copilului


#1 2008-11-07 11:54:28

nicola maria
New member
Inregistrat: 2008-11-04
Mesaje: 8

indemnizatie de crestere a copilului

ce se intampla daca consumi cele 124 de zile inainte de nastere?mai primesti indemnizatie de crestere a copilului?

Offline

 



#2 2008-11-07 12:05:01

nicola maria
New member
Inregistrat: 2008-11-04
Mesaje: 8

Re: indemnizatie de crestere a copilului

m'am trezit din nou intr'o incurcatura. ca de obicei.facuta de alti.m'am internat la spital la 24 sapt, mi'au dat 4 zile concediu cu cod 06, dupa care mi'au dat 4 sapt cu cod 08 ,mi'a dat dr de familie o sapt cu 01 dupa care ma bagat in prenatal.acum primesc telefon de la servici ca nu sunt bune medicalele, ca nu mi le plateste si imi zice ca sa le modific ori pe toate cu cod 15 risc maternal ori raman pe toate cu cod 08 sarcina si lauzie..
ce pot sa fac?
daca raman in sarcina si lauzie cu cod 08 din data de 21 septembrie ar trebui sa nasc fortat pana pe 14 decembrie ca sa ma incardez sa imi mai ramana si 42 de post natal ????????
am ajuns la caputul puterilor, dupa ce ca am avut o groaza de probleme pana acum mai se iveste cate una cand iti e lumea mai draga:(((

Offline

 

#3 2008-11-07 12:42:27

corneliabuc.
Hero member
Inregistrat: 2006-08-28
Mesaje: 2065

Re: indemnizatie de crestere a copilului

intreaba la cnsas cel mai bine. Cei de la lucru ar trebui sa stie ca nu tu le-ai scris, probabil la cele 4 sapt cu 08 a fost o greseala, au trecut codul gresit, nu s-au uitat daca mai exista si altul. pe site-ul de la cnsas se raspunde la intrebari, daca nu ma insel.

Offline

 

#4 2008-11-07 13:31:10

rh
Hero member
Inregistrat: 2007-01-11
Mesaje: 2327

Re: indemnizatie de crestere a copilului

nicola maria, deja exista un topic legat de indemnizatia de maternitate, de crestere a copilului, aici
http://forum.anticonceptionale.ro/t1765 … alcul.html