homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Canesten


#1 2007-03-27 21:42:49

andreearamona
Membru
Inregistrat: 2007-03-27
Mesaje: 3

canesten

Buna seara!
Am si eu o problema: am facut o cultura de col si am fost diagnosticata cu enterococus spp. Medicul mi-a prescris zanocin si canesten. Intrebarea este daca folosesc ovulele dupa ce am terminat tratamentul cu zanocin sau in acelasi timp?

Offline

 



#2 2007-03-27 22:07:01

Soleil
Addicted member
Inregistrat: 2007-01-31
Mesaje: 13180

Re: canesten

De obicei, ordinea in care sunt puse medicamentele pe reteta este cea in care trebuiesc luate, daca nu se specifica altfel....dar avand in vedere si faptul ca zanocinul este antibiotic, iar canestenul e pentru candida, exista si varianta luarii concomitente...Asteapta o parere mai avizata....


"Viaţa se compune din ţevi sparte, din robinete care curg, din tencuieli coşcovite, din plase pe care le cari de la piaţă, din rufe care le speli, din coate-n tramvaie, dar şi din Bach şi din Beethoven, din Shakespeare şi din Tolstoi, din Eminescu şi din Blaga, din Michelangelo şi din Ţuculescu. Totul e viaţă."
Thé à la menthe hjarta

Offline

 

#3 2007-03-27 22:40:31

crys_ty_na
Platinum member
De la: Oradea
Inregistrat: 2006-08-19
Mesaje: 23955

Re: canesten

da...dar din cauza antibioticelor nu prea styu dak si ar face efectul...adik la terminarea tratamentului candida ar putea recidiva dak ar trece...eventual dak ar lua si flucovim...mai bine sa ashteptam sa vedem ce zice doctoressa...sau sa ti intrebi medicul andreearamona...


happy with him...inlove with him...puss

Offline

 

#4 2007-03-28 12:35:54

Al Pacino
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20455

Re: canesten

ordinea medicamentelor pe reteta nu are legatura cu ordinea in care trebuie luate. Ia-le simultan asadar


Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop