homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

2 nelamuriri :D

#1 2009-02-28 14:40:59

Gina_Lexa
Membru
Inregistrat: 2009-02-28

2 nelamuriri :D

Buna!

In primul rand, ma bucur sa aflu ca exista si un astfel de forum, fiindca vad ca se vorbeste foarte deschis si chiar sunt lucruri helpful...  smile

Vroiam sa ma ajutati si pe mine cu un sfat ce ar trebui sa fac...
Am inceput sa iau anticonceptionale (Logest) la sfatul unei prietene (mare greseala, dar...) si acum am tot citit despre efecte secundare si ce se poate intampla daca nu sunt prescrise de medic si am cam inceput sa ma sperii  :f?rv?nad: Am fost foarte atenta daca s-a schimbat ceva, dar ma simt perfect (le iau de vreo 5luni)...
Stiu ca ar trebui sa ma duc la un doctor, dar imi este cam rusine (nu am fost niciodata) si nici nu stiu unde... Sa nu le mai iau?

Si al doilea lucru... tot o pasarica mi-a spus ca nu conteaza ordinea in care iei pastilele, ca sunt insemnate doar ca sa nu uiti daca ai luat intr-o zi sau nu...  :f?rbryllad:  asa este??

Va multulmeste o "incepatoare" si sper sa fi nimerit categoria!

#2 2009-02-28 14:45:12

crys_ty_na
Platinum member
De la: Oradea
Inregistrat: 2006-08-19

Re: 2 nelamuriri :D

poti continua cu ele dar ar trebui mers la un medic de planning pt ca la 6 luni trebuiesc facute niste analize de sange...si in cazul tau intradevar nu conteaza oridinea pt ca sunt monofazice...deci sunt toate pastilutele la fel...dar ar fi ideal sa le iei in ordinea de pe folie ca sa nu le incurci...si bine ai venit printre noi...

happy with him...inlove with him...puss

#3 2009-02-28 14:50:10

dea_di
Platinum member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2008-01-16