homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Anticonceptionale-2





#20 2009-03-08 21:32:30

alice_u2
New member
De la: Brasov
Inregistrat: 2009-03-05
Mesaje: 33

Re: anticonceptionale

cristiana t a scris:

e normal ca dupa ce nu mai iei ac sa-ti intarzie. pana se obisnuieste organismul fara ele. mai ales daca il aveai neregulat inainte sa iei ac, asa il vei avea si acum, dupa incetarea administrarii lor.

depinde,uite eu am luat yasmin si ac iau Diane pt k am ovare micropolichistice,iar dupa tratamentul cu ele ar trebui sa nu mai am acele chisturi care inainte sa incep cu pastilele imi provocau dereglarile

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson


© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.