|
Nu esti logat.
Desorelle?#1 2007-10-25 15:14:33
Desorelle?Buna. Am si eu o intrebare... Ce parere aveti despre Desorelle? Sunt plecata din tara si pana acum am folosit Lo-femenal pe care le-am luat de la planning, gratis (eram studenta). Acum le termin si am contactat acelasi medic de la planning pt a face rost in continuare de ele. Mi s-a spus ca nu mai pot lua Lo-femenal(desi ma simteam f bine cu ele), deoarece sunt numai pt studente. Acum mi-a recomandat Desorelle ca fiind f bune. Nu stiu ce sa fac... Am citit multe chestii negative despre acest ac. Ce ma sfatuiti?Multumesc. Offline #2 2007-10-25 15:29:44
Re: Desorelle?si despre Lo-Femenal nu aiu citit nici o chestie negativa? Pentru ca sunt multe de spus. Ma rog Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #3 2007-10-25 15:34:48
Re: Desorelle?ok. Multumesc pt raspuns! Offline #4 2007-10-25 22:22:45
Re: Desorelle?daca mai citesti umpic pe aici ai sa afli ca nu exista bune si rele...si depinde de organism...eu una iau desorelle si ma inteleg super cu ele...am doar cuvinte de lauda...alte fete in schimb nu pot spune acelasi lucru... happy with him...inlove with him... Offline #5 2007-11-12 22:40:41
Re: Desorelle?Pe mine de la desorelle, dupa cateva luni m-au durut fff tare ovarele desi nu eram pe ciclu. Simteam ca niste pietre in zona aceea. Nici nu puteam sa stau in picioare. Depinde f mult de organism. Daca nu te simti bine cu ele, cel mai bine le schimbi. Offline Publicitateloading...
#6 2007-11-20 00:54:37
Re: Desorelle?eu folosesc desorelle de 4 ani si nu am avut nicio problema. Offline #7 2007-11-20 21:24:51