|
Nu esti logat.
Schimb de pilule...again#1 2007-11-25 23:59:39schimb de pilule...againam schimbat de curand pilulele de la marvelon la harmonet pt ca am luat in greutate destul de mult. am tot citit aici pe forul ca yasmin ar fi singurele care previn retentia hidrica si eu tocmai de asta vreau sa scap. ma simt foarte"umflata" si nu mai suport. mi se umfla mainile si picioarele....m-am chiar sa renunt la pilule, dar am nevoie de protectie...insa acum ma gandesc ca as putea lua yasmin...e vreo problema daca schimb iar pastilele acum dupa numai 3 luni de cand le iau pe cele noi? Cu zambetul pe buze... Offline #2 2007-11-26 00:03:42
Re: schimb de pilule...againda ,e o mare problema...mergi la medic,nu le mai lua de capul tau si din auzite,ca alea sunt mai bune s.a.m.d. Mamica de 2 pui scumpi Offline #4 2007-11-26 12:02:14
Re: schimb de pilule...againnu e nici o problema corri...atata timp cat iti sunt date de medic... happy with him...inlove with him... Offline Publicitateloading...
#6 2007-11-29 22:38:08Re: schimb de pilule...againrevin cu o intrebare. dr de planning mi-a spus ca nu am nevoie de protectie suplimentara acum, daca schimb pastilele, nici macar 1 zi, 7 sau 14 zile deoarece nu are cum sa scada efectul pilulelor doar ca iau de alt fel....cum sa fac ca pe forum tot citesc ca e nevoie de protectie? Cu zambetul pe buze... Offline #7 2007-11-29 23:43:08
Re: schimb de pilule...againunde ai citit tu asta? daca le schimbi prin continuare normala...cu sau fara pauza bineinteles ca esti protejata...de protectie e nevoie daca le intrerupi si apoi incepi cu altele noi... happy with him...inlove with him... Offline #8 2007-11-30 04:40:35