|
Nu esti logat.
DUPHASTON si temperatura bazala-8#134 2008-06-06 16:55:34
Re: DUPHASTON si temperatura bazalaMultumesc ! Tu lucrezi la vreun cabinet prin Iasi? Eu am aproape un an de cand ma chinui sa raman insarcinata. Am lasat pastilele in iulie anul trecut, apoi a inceput sa mi se deregleze menstruatia. Anul asta in februarie mi-a descoperit un chist de 5,1 cm. Din fericire, dupa tratamentul cu Duphaston am scapat si de chist. Sper ca macar anul asta sa raman... Offline #135 2008-06-06 17:20:04
Re: DUPHASTON si temperatura bazalaeu nu sunt inca medic. doar studenta in anul 5 intrerupt pe motiv de bebe mic pe drum mami de minuni Offline #136 2008-06-06 18:17:35
Re: DUPHASTON si temperatura bazalaDa, asa e, multa speranta si credinta trebuie... Sa va traiasca bebeul ! Te anunt daca se mai intampla ceva. Acum parca secretia si-a modificat putin mirosul, nu si culoarea si consistenta, astea sunt ok. Stiam ca se intampla inainte de CM sa se mai modifice ? Offline #137 2008-06-16 17:59:12
Re: DUPHASTON si temperatura bazalaBuna tuturor! Offline #138 2008-06-16 21:47:30