homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Nu stiu ce sa fac .. :( .. un mic ajutor plz :(

#1 2008-04-20 18:24:47

Cherry_sensation
Full member
Inregistrat: 2008-04-20

nu stiu ce sa fac .. :( .. un mic ajutor plz :(

am 15 ani si mi`am inceput viata sexuala acum aprox. 1 luna cu prietenul meu care are 18 ani si nu mai este virgin de 2 ani . pana acum am facut`o protejat , dar aseara s`a intamplat sa nu avem prezervativ si am facut`o fara , au fost 2 numere dar de fiecare data a scos`o inainte sa termine , si dupa ne`am oprit k sa nu facem vreo prostie , k aman2 eram un pic speriati . Menstruatia trebuie sa imi vina pe 24-26 si mi`e un pic teama k o fi curs vreo picatura in mine cesafacs .. dupa calculele mele nu sunt in perioada fertila dar mi`e teama .. acu` sper sa`mi vina .. da` am obs k e mult mai bine fara , si pt mine si pt el si m`am gandit sa incep sa iau antibebe . problema e k in orasul meu nu sunt medici kre ar putea sa ma ajute  , fiind un oras mic si cu mama nu as vb nici atat . dak puteti sa ma ajutati cu niste sfaturi si in privinta ac si in privinta prostiei pe kre am facut`o aseara .. v`as multumi din suflet grater gratergratergratergrater

te iubesc si toata lumea stie cata dragoste iti port eu tie hjarta

#2 2008-04-20 18:29:23

Andreea89
Sr. member
De la: Iasi
Inregistrat: 2007-11-01

Re: nu stiu ce sa fac .. :( .. un mic ajutor plz :(

Cherry iti inteleg temerile , dar ar trb sa te linistesti.Cand eram la inceput aveam aceleasi temeri ca tine si luam postinor 2[adik pastila de a2a zi] nestiind makr dak a fost sigur ... de multe ori am luat degeaba
Asteapta nu te speria , o sa vezi ca totul va fi bine mai ales dak ti`ai socotit si esti in prd nefertila.
Da,e mult mai bine fara prez , te inteleg perfect asa am fos si eu.

Ultima oara a fost editat de Andreea89 (2008-04-20 18:30:36)

Ceea ce vrea un bărbat e să creadă că o femeie îl poate iubi atât de mult încât n-o va interesa nici un alt bărbat