homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

HPV-73


#1369 2009-10-09 08:58:51

blueeyes
Platinum member
De la: BearLand
Inregistrat: 2006-11-30
Mesaje: 15319

Re: HPV

In Brasov sunt vreo 3 medici care fac colposcopie: Mircea Preda, doctorita Cristescu si inca una, de care nu-mi aduc aminte. Eu o sa fac la Eva, costa 160 ron. De obicei se face daca rana se mentine si dupa tratament, eu o sa-l preventiv, desi am pap II, si rana e micuta...

La Bioclinica se fac si analize de secretie? Am vazut ca parca au un cabinet si langa Cristadent, nu? smile


patfierbinte      sjuk     
mamica de Davidut si Anna-baba hjarta hjarta hjarta

Offline

 



#1370 2009-10-09 12:23:19

buburuza79
New member
Inregistrat: 2009-09-01
Mesaje: 33

Re: HPV

eu am facut colposcopia pentru ca d-na dr imi spunea ca colul arata foarte bine, si cautind informatii despre hpv am dat de colposcopii si am vazut una pe youtube postata de mexicani parca in programul lor national de prevenire a cancerului de col, si vazind respectivul caz m-am gindit ca poate sunt eroziuni care nu se vad cu ochiul liber. am discutat cu med de fam si ea mi-a recomandat medicul la care sa merg sa fac investigatia
ma simt mai linistita dupa colposcopie pt ca la mine nu era toata zona alba cind mi-a dat cu solutia de acid acetic cum am vazut in  filmuletul de pe youtube, ci erau doar zone micute , la fel si cind a dat cea de-a doua solutie una care se facea verde pe partea sanatoasa, in zona afectata intra si verdele destul de bine
medicul spunea ca arata ca si cum " s-ar vindeca" sau organismul ar lupta cu ceea ce s-a schimbat acolo

Offline

 

#1371 2009-10-09 15:03:07

Khristall
Insomniac member
De la: Casuta noastra
Inregistrat: 2007-10-08
Mesaje: 9783

Re: HPV

ioana2709 a scris:

Ajutor!!