homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Dr ginecologi buni-9


#153 2007-02-02 14:03:41

Soleil
Addicted member
Inregistrat: 2007-01-31
Mesaje: 13180

Re: dr ginecologi buni

multumesc mult, eu_vreau, pt raspuns....


"Viaţa se compune din ţevi sparte, din robinete care curg, din tencuieli coşcovite, din plase pe care le cari de la piaţă, din rufe care le speli, din coate-n tramvaie, dar şi din Bach şi din Beethoven, din Shakespeare şi din Tolstoi, din Eminescu şi din Blaga, din Michelangelo şi din Ţuculescu. Totul e viaţă."
Thé à la menthe hjarta

Offline

 



#154 2007-02-02 14:32:50

o'hara
Platinum member
De la: bebeloi iubiti
Inregistrat: 2007-01-18
Mesaje: 19256

Re: dr ginecologi buni

cresti mare smile


mami de minuni hjarta

Offline

 

#155 2007-02-02 14:34:56

cristi22na
Full member
Inregistrat: 2005-10-23
Mesaje: 169

Re: dr ginecologi buni

a fost cineva la www.gibel.ro ?sunt mai multi medici sau e unul singur?va multumesc

Offline

 

#156 2007-02-02 17:13:49

laurara82
Full member
Inregistrat: 2006-08-09
Mesaje: 165

Re: dr ginecologi buni

acu vin de la un control ginecologic. Va recomand in CLUJ pe d-na dr Rotar Daniela. E f draguta, nu e repezita si raspunde la toate intrebarile smile

Offline

 

#157 2007-02-04 13:08:51

icyyy
New member
Inregistrat: 2006-10-24
Mesaje: 5

Re: dr ginecologi buni

buna ziua...cine imi poate recomanda un medic ginecolog bun din iasi?

Offline

 

 Publicitate


loading...

#158 2007-02-04 13:10:45

Duke
Sr. member
Inregistrat: 2006-11-15
Mesaje: 1319

Re: dr ginecologi buni

icyyy daca nu ma insel au fost recomandatzi catziva doctori din iasi.cauta si in celalate pagini.

Offline

 

#159 2007-02-04 15:13:13

yellow
Full member
De la: galati
Inregistrat: 2007-01-18
Mesaje: 107

Re: dr ginecologi buni

si din galati????...pan la urma..sad

Offline

 

#160 2007-02-05 13:42:36

cristina_c
New member
Inregistrat: 2006-06-16
Mesaje: 53

Re: dr ginecologi buni