homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Au ei dreptul sa mi manance alocatia?

#1 2008-07-24 19:06:29

carmen_21
Insomniac member
De la: ei
Inregistrat: 2008-03-19

au ei dreptul sa mi manance alocatia?

pfff... ce titlu "dur"... diablo lol
mi a ajuns... am facut 18ani in aprilie... mi a venit alocatia p luna aia si d atunci,gata...nimic, nimic...
ceea ce ma enerveaza si mai tare e ca altii de varsta mea au si p mine m au uitat astia...vor sa ma fraiereasca sm
aia 400 d mii erau singurii bani despre care puteam sa zic k sunt ai mei, "munca" mea...
cui sa ma adresez?eu nu stau chiar in buc da fac liceul acolo...
inainte, cand aveam cec, o luam de la posta din bucuresti
am intrebat la mn la posta si nimic..
maine ma duc la liceu sa mi iau o adeverinta k sunt eleva... poate ma ajuta cu ceva... popa
ce ziceti? si sa trec si pe la posta..

Everything will be ok in the end.
If it's not ok, it's not the end.

#2 2008-07-24 19:11:07

LadyInRed
Hero member
De la: _________
Inregistrat: 2007-06-07

Re: au ei dreptul sa mi manance alocatia?

treci pe la posta si  intreaba , vara mea a facut 18 ani anu` trecut in martie si i-a dat si anu asta alocatia k ea a facut seralu` sau...completarea de ola profesionala si stiu k ei i-a dat banuti

#3 2008-07-24 19:12:38

deyacrs
Hero member
Inregistrat: 2008-06-06

eu am facut 18 ani in mai si am fost uimita cand am avzut k postasul a venit in fiecare luna cu banii...
colegii mei , celor carora nu le-a venit alocatia am inteles ca s-au dus la casa de pensii si au facut acolo nush ce cerere... ma rog, dar eu stau in ploiesti. in bucuresti habar nu am... du-te la un sediu mai mare al postei romane si cere acolo informatii

#4 2008-07-25 00:26:49

dulcinika007
Sr. member
De la: strada viselor
Inregistrat: 2007-12-22