homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Am nevoie de o analiza obiectiva

#1 2008-10-05 20:24:38

eryn
New member
Inregistrat: 2008-06-22

am nevoie de o analiza obiectiva

Acum 2 luni am plecat din tara, lasand in urma un job bun si o viitoare cariera intr-una dintre multinationalele din Bucuresti.Am dat licenta anul asta si urma sa ma inscriu la master, dar prietenul meu obtinuse un job la Comisia Europeana si din ratiuni practice(salar' mai mare aici, alte oportunitati, master ieftin 811E/an, plata unei singure chirii,in loc de doua),dar si pentru ca nu mai puteam sta separati, am hotarat sa vin in Bruxelles la master, sperand ca o sa obtin si permisul de munca dupa acceptul facultatii.
Nu am decat partial raspunsul de la facultate - sunt doi profesori evaluatori,unul dintre ei a dat ok-ul, cel de-al doilea nu a analizat inca dosarul( se poate face pana pe 31 oct inscrierea).Joburi s-ar gasi,dupa primirea permisului de munca, nu foarte bine platite dar acceptabile(aici salariul minim pe economie e de 1200 E).Deocamdata ma intretine el. sad
Inainte sa fim impreuna,am fost amici si stiam cat de dificil e, dar eram pregatita sa-i accept pretentiile si sa fac in asa fel incat sa fie bine.Si el la fel.I-am cunoascut familia si ne-am facut planuri impreuna.
De la inceput aveam certuri monstruoase.Stateam cateva ore si ne impacam.Dar cel putin ma respecta.
De cand am venit aici, nu se mai intampla asta.De fiecare data cand se enerveaza imi spune ca sunt proasta, tampita, idioata, etc.
Ca nu accepta sa am pareri atata vreme cat sunt niste tampenii/idiotenii/nu am nicio idee despre ce vorbesc ( una dintre certuri a fost din cauza unui film pe care l-am vazut si apoi ne-am apucat sa-l comentam.Parerile noastre n-au coincis si, desi eu voiam sa purtam o discutie pur filozofica , el mi-a raspuns cu replica de mai sus , pe care nu pierde nicio ocazie sa o foloseasca).