|
Nu esti logat.
Cervugid, despre pauza de la anticonceptionale si sangerari.#1 2008-12-22 18:41:24
Cervugid, despre pauza de la anticonceptionale si sangerari.Salut! Offline #2 2008-12-22 18:58:32
Re: Cervugid, despre pauza de la anticonceptionale si sangerari.1. Atata timp cat nu vorbimde hemoragie,nu sunt probleme. Stai linistita. E posibil sa fie un inceput de menstra, iar acele cheaguri sunt endometru necrozat. Fericita mamica de Aida Maria! Offline #3 2008-12-22 19:00:42
Re: Cervugid, despre pauza de la anticonceptionale si sangerari.Ok. Am inteles. Sunt si eu studenta la medicina in anul 5, dar tot nu pot gasi raspuns la toate intrebarile. Cat despre Cervugid, contine nistatin. Deci trateaza si micozele pe langa trichomoniaze, gardnerelle si alte treburi. Nu?? Offline #4 2008-12-22 19:01:42
Re: Cervugid, despre pauza de la anticonceptionale si sangerari.Contine prea putina nistanina ca sa combata candida. Dar tu esti sigura ca e candida? Ai facut o anaiza de secretie? Fericita mamica de Aida Maria! Offline #5 2008-12-22 19:05:18
Re: Cervugid, despre pauza de la anticonceptionale si sangerari.Miros nu are, culoarea e galben-albicioasa, consistenta branzoasa , dispare la antimicotic .. Deci clinic e candida. De mult imi da batai de cap. Acum mi`am schimbat total lenjeria intima. Poate asa scap. Offline Publicitateloading...
#6 2008-12-22 19:10:18
Re: Cervugid, despre pauza de la anticonceptionale si sangerari.Candida se poate confunda foarte usor cu gardenerella. Aparent si gardenerela cedeaza la antimicotic, dar revine dupa tratament. De multe ori, si medicii le confunda. Fara o analiza de secretie, nu poti sti sigur ce ai. Parerea mea e sa mergi sa faci o analiza de secretie. Fericita mamica de Aida Maria! Offline #7 2008-12-22 19:35:12