homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Cum sa il fac sa inteleaga?

#1 2009-01-02 18:53:26

Papucica
Insomniac member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2007-06-30

Cum sa il fac sa inteleaga?

Am 22 ani si stau cu tata si sora mea, mama mea a murit de 10 ani.
Aseara am dormit in alta parte decat acasa si tata s-a suparat pe mine ca am lipsit de acasa.
Desi am 22 ani si un loc stabil de munca de peste 3 ani, am terminat o facultate si acum sunt studenta la master, el nu imi da libertatea si intelegerea de care am nevoie cateodata cand vine vorba de lipsit de acasa...
Nu stiu cum sa ii explic ca mai sunt si alte fete care lipsesc de acasa in unele nopti si nu e capat de lume...De multe ori imi spune ca daca stau la el in casa tre sa fac numai ca el si sa ii da mereu raportul unde sunt si cu cine si asa mai departe...
Nu stiu cum sa il fac sa inteleaga ca nu vreau sa plec din casa ca sa am putina libertate si intelegere... sad
Va rog sa ma sfatuiti... smile
Multumesc.

#2 2009-01-02 18:57:54

You_and_Me
Diamond member
Inregistrat: 2008-03-13

Re: Cum sa il fac sa inteleaga?

e foarte nasol dar sa sti k mai toti tatii singuri reactioneaza asa sunt mult prea protectori ....poate dak ti-ar cunoaste prietenul sau prietenii ...atunci ar sta mai linistit cand lipsesti de acasa ...ma gandesc eu

..be the best ...fuck the rest smile))

#3 2009-01-02 19:03:04

lucia05
Insomniac member
De la: tara lui Papura Voda
Inregistrat: 2008-09-13