|
Nu esti logat.
De ce m-am enervat azi-30#552 2011-04-28 21:22:19
Re: De ce m-am enervat azi1. ca avem o tara de kkt Ultima oara a fost editat de coraline (2011-04-28 21:25:49) Sigh no more, ladies, sigh nor more; / Men were deceivers ever; / One foot in sea and one on shore, / To one thing constant never; / The fraud of men was ever so, / Since summer first was leavy. / Then sigh not so, / But let them go, / And be you blithe and bonny Offline #553 2011-04-28 21:44:33
Re: De ce m-am enervat azi
Shorty, we can switch positions From the couch to the counters in my kitchen Offline #554 2011-04-28 22:08:59
Re: De ce m-am enervat aziEu m`am enervat teribil pe profa de Tic ...da doar note mici si nu tine cont de cunostinte.Anul trecut la cea mai buna profa de info` din scoala...si titulara...luam doar 10[ ea face si pregatiri pt olimpiade....unde toti iau note fte mari]...si vine de 2 ani in sc profa asta...si pe toti ii bubuie cu note mici...si apropo..sunt elevi care stiu mai muuult ca ea,i`am demonstrat si eu asta [la un test de evaluare despre cunostintele din anul anterior]...A..si faptul ca maine am teza ...principalul motiv de nervi de maine presupun Am invatat ca trebuie sa iubesti...ca sa poti fi iubit ! Offline #555 2011-04-29 11:06:48
Re: De ce m-am enervat azipe o "desteapta" de doctorita! Offline #556 2011-04-29 11:13:49
Re: De ce m-am enervat azim-am enervat ca de dimineata pe la 6 intra in camera la mine mama cu tata si incep ei sa se certe de'a banilor si pe urma "scuze, nu te-am vazut ca dormi, credeam ca esti tot la cluj" When morals decline and good men do nothing, evil flourishes. A society unwilling to learn from past is doomed. We must never forget our history. Offline Publicitateloading...
#557 2011-04-29 11:38:46
Re: De ce m-am enervat aziCa aparent s-a uitat de Libia, Siria, Japonia si acum toti traiesc doar pt marea nunta Cata superficialitate... daca vrei sa mori sanatos, trebuie sa mori de foame. Offline #558 2011-04-29 21:28:51