homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

De unde aveti bani?-3

#39 2009-01-27 19:13:22

b_oana
Hero member
Inregistrat: 2007-12-08

Re: De unde aveti bani?

eu sunt studenta..deci deocamdata de la ai mei tongue..dar tare as vrea sa imi gasesc in viitorul apropiat,adica dupa sesiune  un job..sau ceva..ca deja mi-e rusine de ai mei.. roll

Viata e scurta, incalca regulile, iarta repede, saruta incet, iubeste cu adevarat, razi necontrolat, si nu regreta nimic care te face sa zambesti!!
..."ai nevoie de cineva ca sa suferi si mai apoi sa te vindeci"...

#40 2009-01-27 19:19:29

LexyaLadyM
Full member
Inregistrat: 2009-01-15

pai eu... de la ai mei.. k is a 12a.. ce se indura ei sa-mi dea.. k eu nu cer bani decat dak e vreo urgenta..
sunt prea orgolioasa k sa cer.. mai ales k nu ma inteleg exceptional cu ei. asa k prefer sa cred k sunt doar tolerata in casa.. si k bani primesc doar la nevoie.
big_smile da ma mai scuteste iubi de cheltuieli.. plateste el papik la sc.. sau pizza din oras big_smile

Ultima oara a fost editat de LexyaLadyM (2009-01-27 19:20:11)

sunt cea mai fericita fata din univers smile pt ca am cel mai minunat iubit din lume

#41 2009-01-27 20:19:03

annabel
Diamond member
Participant la intalnirea nationala
Inregistrat: 2007-01-15

studenta, lucrez de prin a 11a,stau la mami si tati. din august daca termin banii din salariu, ciuciu de la parinti.ori imi mai da iuby cate 50 lei pe luna pt ceva supermega important, ori strang din dinti

#42 2009-01-27 21:09:21

Reina
Hero member
De la: bucuresti
Inregistrat: 2007-02-01

imi dau ai mei bani de chirie ,mancare,intretinere ,tot ce imi trebuie prin casa.Si am si salariul meu din care imi iau ce vreau in rest .

Mamica de 2 pui scumpi

#43 2009-01-27 21:49:52

dea_di
Platinum member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2008-01-16

parinti!!! dar termin facultatea anul asta si s-a terminat cu boiereala...

"Nu stii, ca numa-n lacuri cu noroi in fund cresc nuferi?"