|
Nu esti logat.
Am avut nodul la san, ce anticonceptionale pot lua?#1 2009-04-16 12:17:14
Am avut nodul la san, ce anticonceptionale pot lua?Salutare; am si eu o rugaminte la dvs.; Offline #2 2009-04-16 12:21:27
Re: Am avut nodul la san, ce anticonceptionale pot lua?anasia, cel mai bine e sa mergi la un medic de planning sa-ti recomande anticonceptionale, oricum nu se recomanda pastile pe forum. Offline #3 2009-04-16 12:33:17
Re: Am avut nodul la san, ce anticonceptionale pot lua?Asa este dar doresc un raspuns macar temporar sa iau si pe urma ma duc, dar nu am fost niciodata la un medic de planning. Multumesc pt sfat. Offline #4 2009-04-16 12:42:00
Re: Am avut nodul la san, ce anticonceptionale pot lua?nu te deezbraca, nu te taie, nu te mananaca. mai bine mergi sa`ti zica el daca poti lua ac sau nu. sunt cazuri in care medicii recomanda ac fetelor cu noduli dar sunt si cazuri in care nu recomanda. de aia e importat sa mergi sa consulti un medic. Mamica de strumfulet... 19 iulie 2013 Offline #5 2009-04-16 13:03:17
Re: Am avut nodul la san, ce anticonceptionale pot lua?
fa asa cum zic si fetele! mergi la un medic de planning!nimic nu poate fi mai urgent decat sanatatea iar daca iei ac dupa sfatul unor pers neavizate avand in vedere ca ai probleme cu sanii iti poti inrautati situatia fara rost!sunt ac cu o cantitate mai mare ori mai mica de hormoni si numai medicul va sti ce ti se potriveste! Offline Publicitateloading...
#6 2009-04-16 16:00:00