homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Vreo studenta la ASE pe aici ?

#1 2009-05-30 22:07:04

Desert Rose
Full member
Inregistrat: 2008-10-13

Vreo studenta la ASE pe aici ?

Eu sunt studenta la St Economice in Oradea dar ni s-a spus ca la examenul de gestiunea financiara a intreprinderii(finantele intreprinderii) vom primi grile din aplicatiile profesorului Radu Stroe (mai exact acestea : http://www.biblioteca-digitala.ase.ro/b … amp;idb=20 )
Incercand sa le rezolv am gasit multe intrebari la care nu ma descurc  grater  , asa ca m-am gandit sa va intreb pe voi daca nu aveti raspunsurile...

#2 2009-05-30 22:10:41

Lunatica
Full member
Inregistrat: 2008-10-21

Re: Vreo studenta la ASE pe aici ?

pff smile ... nu am raspunsurile, sunt la ase, si si eu am examen la gfi curand rotfl cand ai examenul?

vad ca sunt grile ... o sa le rezolv (ce stiu tongue) si iti trimit smile

Ultima oara a fost editat de Lunatica (2009-05-30 22:11:43)

A man can fail many times, but he isn't a failure until he gives up!

#3 2009-05-31 04:01:03

Himmel
Insomniac member
De la: Magix
Inregistrat: 2008-05-10

am dat eu examen la finantele intreprinderii.. aceelasi lucru cu gfi .. numai k profa a fst mariana vuta. tot c tr sa stii despre ex naspa!!!!!!!!1 neutral

Poate ca par fragila, neajutorata si nepamanteana, dar am structura de otel.

#4 2009-05-31 09:53:47

Desert Rose
Full member

Ooo eu am examen in 25 si 26 iunie....stiu ca mai e mult pana atunci dar mai am 2 examene inainte...
Chestia e ca incepand cu acest an s-a hotarat sa-si schimba proful meu modul de a ne examina... Neavand cursurile prof. Radu Stroe trebuie sa rezolv grilele cautand in cursurile profesorului meu,probabil de aceea nu gasesc mare lucru .... Si din acest motiv am inceput sa ma stresez de pe acum rotfl

#5 2009-05-31 09:54:26

persifona
Vizitator

Si ce-ai facut Dely? Vutza e teroare..

Publicitate

loading...

#6 2009-05-31 13:49:31

Himmel
Insomniac member