homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Cine plateste?

#1 2010-03-26 20:34:19

Monica999
Hero member
Inregistrat: 2009-03-11
Site

Cine plateste?

Voi ce parere aveti despre platitul jumate-jumate cand iesi cu prietenul?

Mie mama mi-a spus tot timpul sa platesc jumate-jumate no matter what ca sa nu fiu niciodatata datoare cu nimic unui tip lol Acum ca sunt in relatie cu prietenul meu de ceva timp, il mai las sa faca cinste din cand in cand, mai ales ca el lucreaza si eu sunt inca studenta. Voi ce parere aveti de chestia asta?

#2 2010-03-26 20:39:36

Emilya
Platinum member
De la: munte
Inregistrat: 2006-07-16
Site

Re: Cine plateste?

noi suntem cu banii separat, eu platesc partea mea el partea lui...pana in vara eram la comun cu banii insa au aparut niste discutii tampite cu ai mei cum ca eu l-as intretine si am stabilit ca pana o sa fim pe banii nostri si nu a parintilor sa stam cu banii separat

Before I was a mom, I didn't know the feeling of having my heart outside my body
Maia Ecaterina 14.01.2014 hjarta

#3 2010-03-26 20:41:51

Soldier
Banat
Inregistrat: 2010-03-16

Intotdeauna eu. Ce cacat de relatie e asta cand facem jumi-juma? Mi se pare jignitor ca ea sa scoata banii. Bine, uneori merge sa plateasca ea, cand se mai intampla sa raman fara bani lichizi (sau deloc), dar regula mea e sa platesc eu, mereu. Banii mei sunt ai nostri, banii ei sunt ai ei. Asa clar ca nu va iesi niciodata vreo discutie. smile

Ultima oara a fost editat de Soldier (2010-03-26 20:44:26)

Inofensiv ca un fluturas

#4 2010-03-26 20:43:53

wild_wind
Platinum member
De la: tara nimanui
Inregistrat: 2008-08-14

intotdeauna el. mie mi se pare normal.

VA ROG NU MA CITATI CAND SPUN TAMPENII!!!

#5 2010-03-26 20:45:18

Monica999
Hero member
Site