homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Sangerari vaginale





#1 2010-11-20 10:45:05

davidsa
Membru
Inregistrat: 2010-11-20
Mesaje: 1

sangerari vaginale

Buna tuturor. am o nelamurire. menstruatia am avut-o in 30 octombrie, iar la o saptamana au inceput scurgerile de culoare maro. dupa 2 saptamani am inceput  sa sangerez, uneori cu cheaguri, nu foarte multe. Ce poate fii? Cāt de grav este?

Offline

 

#2 2010-11-22 09:22:36

doctoressa
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20306

Re: sangerari vaginale

e nevoie de mult mai multe informatii ca sa poti primi un raspuns la intrebarile tale.
Asa ca eu iti recomand cu caldura sa mergi la medic si sa discuti acolo, dindu-i posibilitatea sa iti puna intrebarile necesare pentru a se lamuri


Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop
informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot
inlocui examinarea directa de catre medic.

Offline

 

#3 2010-11-22 13:13:34

lulu84
Membru
Inregistrat: 2007-04-29
Mesaje: 2

Re: sangerari vaginale

Buna, mi-a venit menstruatia pe data de 10 nov si pe data de 17 am crezut ca s-a terminat ai am inceput un tratament cu ovule Klion D prescris de medic. Insa am avut surpriza sa constat ca sangerarea nu s-a oprit definitiv. In ultimele 5 zile, adica de cand iau ovulele, a curs o cantitate destul de mica ca si cum as fi in ultima zi de menstruatie. Inclusiv azi de dimineata am avut o scurgere de genul asta, dupa care s-a oprit.
Mentionez ca inainte de menstruatie, pe data de 3-4 nov am luat postinor, dupa care am inceput sa iau yasmin la recomandarea medicului (din 10 nov).
Este normal sa am asemenea scurgeri? postinorul e de vina? sau de la yasmin?

Offline

 

#4 2010-11-22 13:18:56

dea_di
Addicted member
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2008-01-16
Mesaje: 14510

Re: sangerari vaginale

ce culoare are scurgerea asta? nu cumva e vorba de ovulul care se topeste in vaginul tau si se scurge in afara? hmm

Offline

 

#5 2010-11-22 13:23:05

yoyolina
Moderator
Inregistrat: 2007-09-04
Mesaje: 17966

Re: sangerari vaginale

poate fi spotting, de la yasmin smile


daca vrei sa mori sanatos, trebuie sa mori de foame.

Offline

 

#6 2010-11-22 13:25:34

lulu84
Membru
Inregistrat: 2007-04-29
Mesaje: 2

Re: sangerari vaginale

E de culoare rosu aprins. Ovulele Klion sunt de culoare alba. Am uitat sa zic ca medicul mi-a gasit si un chist de 2.5 cm (daca are vreo relevanta acest lucru).

Ultima oara a fost editat de lulu84 (2010-11-22 13:32:49)

Offline

 

#7 2011-01-06 11:22:02

ellena86
Membru
Inregistrat: 2011-01-06
Mesaje: 1

Re: sangerari vaginale

Buna tuturor! Am si eu o problema relativ asemanatoare. Mi s-a dat de la medic ovulele Klion 10 zile, dar cam a 7 zi au inceput schimbati ale secretiei, la inceput erau doar putin rozalii pana au ajuns f rosii chiar cu cheaguri mici de sange, si acum dupa terminarea lor au trecut 10 zile si sangerarea nu se opreste . menstruatia trebuia sa-mi vina cam in 5 zile si acum am dureri ca la menstruatie. Sa poate sa vina menstra mai devreme din cauza ovulelor? cineva a avut simptomele astea? astept sa treaca 5 zile si sa vad daca se termina daca nu, voi merge la medic. 

Multumesc!

Offline

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului

© Copyright 2002–2014 anticonceptionale.ro


© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.