|
Nu esti logat.
Consult ginecologic#1 2011-01-01 13:47:32
consult ginecologicdaca am trimitere de la medicul de familie pentru consult ginecologic mai va trebui sa platesc ceva? (sunt eleva) Offline #2 2011-01-01 13:50:21
Re: consult ginecologicNu trebuie sa platesti daca mergi la un medic de stat...la privat de plateste. O sa te pastrez mereu in sufletul meu mamicutza mea scumpa!! Offline #3 2011-01-01 14:16:32
Re: consult ginecologicsi la privat cam intre ce sume sar incadra o consultatie? Offline #4 2011-01-01 14:20:17
Re: consult ginecologicale nu as sti sa iti spun sigur pentru ca depinde de medic, centrul unde isi are cabinetul. Eu ultima oara am dat 80 ron parca. Oricum am intalnit medici buni si la stat. Daca nu ai o problema f complicata ai putea sa cauti si tu unul asa si sa nu platesti. Sau sa mergi cu trimiterea la un medic de stat si apoi daca nu esti multumita sa mai ceri o parere. Ultima oara a fost editat de x_ynna (2011-01-01 14:21:14) O sa te pastrez mereu in sufletul meu mamicutza mea scumpa!! Offline #5 2011-01-01 14:26:24
Re: consult ginecologicas dori sami prescrie cv anticonceptionale, si eventual un control deoacere mi-a venit timp de cateva zile o secretie albicioasa si destul de abudenta dar in rest nu am mai avut alte simptome...sper sa nu fie nimik grev Offline Publicitateloading...
#6 2011-01-01 14:28:58
Re: consult ginecologicNu as merge pe ideea anticonceptionale => ginecolog. Mai bine daca mergi spune-i sa te indrume spre un medic de planning pentru ca vrei sa iei AC.uri. Pentru secretie mergi si fa o lama . Mult succes! O sa te pastrez mereu in sufletul meu mamicutza mea scumpa!! Offline #7 2011-09-19 12:21:24