homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Bartholinita?

#1 2011-02-25 09:48:13

ancuta2009
New member
Inregistrat: 2011-02-24

Bartholinita?

O parere din partea celor aflate la varsta menopauzei (am 54 de ani) dar mai ales din partea celor care sunt medici dintre dv. Am facut o umflatura pe labia stanga care nu mi-a creat stari febrile sau dureri ci doar o arsura in zona respectiva era mai inflamata (nu am avut niciodata asa ceva), m-am informat pe internet si am ajuns la Bartholinita, dupa toate semnele. Am luat singura antibiotic (Augmentin 1 gr. la 12 ore) si de a doua zi a facut un varf galben si a iesit putin puroi. Nu ma mai jeneaza dar e acolo o usoara roseata si o mica umflatura, nu ma doare, dar nici nu se duce de tot. Specific ca nu am relatii sexuale de mai mult timp si la doctor n-am fost. Ce sa fac, sa astept ca o sa treaca de la sine sau sa mai iau antibiotice? Azi iau ultima pastila (5 zile). Va multumesc pentru eventualele sfaturi.

#2 2011-02-25 10:18:45

simone11
Full member
Inregistrat: 2011-01-06

Re: Bartholinita?

Nu luati antibotic asa dupa ureche. Mergeti la un medic gineco sau endocrinolog - chiar dermato-venerice ( eu acolo am fost, pentru ca ma speriasem ) si pentru bartholinita se dau niste unguente (chiar crema de galbenele pana atunci puteti incerca) si o solutie rosie ... Daca astepti pana diseara cand ajung acasa si caut reteta pe care am avut-o eu atunci, va spun exact. Dar cel mai bine daca stiti sigur ca este bartholinita sa mergeti la un endocrinolog - va da tratament si sa va tine sub observatie. sanatate multa

#3 2011-02-25 12:05:59

vassy
New member
Inregistrat: 2010-12-17