homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Cele mai frecvente intrebari despre anticonceptionale - 3-59


#1103 2011-10-08 14:00:08

daenarys
Vizitator

Re: Cele mai frecvente intrebari despre anticonceptionale - 3

pastile se absoarbe la 3-4 ore dupa ce ai inghitit o smile

 



#1104 2011-10-08 16:18:41

geanta andrada
Membru
Inregistrat: 2011-10-05
Mesaje: 3

Re: Cele mai frecvente intrebari despre anticonceptionale - 3

heart_beat a scris:

risti sa iei de capul tau unele care sa nu ti se potriveasca si sa iti faci alte probleme degeaba
la planning daca mergi trebuie doar sa stai de vorba cu medicul si sa ii raspunzi la niste intrebari si o sa iti recomande pastilele potrivite

Si cam cat costa aceasta consultatie? primesc pastilele gratis daca sunt eleva?

Offline

 

#1105 2011-10-08 17:39:08

yoyolina
Moderator
Inregistrat: 2007-09-04
Mesaje: 18077

Re: Cele mai frecvente intrebari despre anticonceptionale - 3

daca te duci la un cabinet de planning de pe langa spitalul din oras (nu m-am tare exprimat bine, da' sper c-ai inteles), consultatia e gratis; teoretic le primesti gratis, practic depinde de noroc; eu nu le-am primit gratis, in schimb am alte facilitati smile


daca vrei sa mori sanatos, trebuie sa mori de foame.

Offline

 

#1106 2011-10-09 14:44:19

Vx2
Full member
Inregistrat: 2011-10-02
Mesaje: 191

Re: Cele mai frecvente intrebari despre anticonceptionale - 3

V: 1 - exista functie de recuperare parola smile nu era necesar sa iti faci cont nou.
2 - cel mai probabil te doare colecistul, nu ficatul, caz in care e recomandat sa faci o echo, ca sa vezi daca intr-adevar e de acolo smile daca vrei, poti lua bilichol 1 de 3 ori pe zi, e natural, n-are ce rau sa faca, nu interactioneaza cu ac.