homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Interpretarea analizelor ginecologice urgent

#1 2011-05-29 22:32:34

lory_lav
Membru
Inregistrat: 2011-05-29

interpretarea analizelor ginecologice urgent

Buna ziua, am dori sa interpretati analizele mamei mele. A avut niste dureri si sangereri in afara ciclului a fost la maternitate pt analize, le a facut a fost chirotata si curata de polipi uterini ia prescris medicamente, dar analiza de la biopsie e cu semnul intrebari. Acum a ajuns la urgenta adica in seara de 29.05.2011 cu dureri fff mari si iau facut ecografie iar raspunsul a fost nerelevant cica ar avea colica renala. Analizele sunt de pe o fisa medicala online care a completat-o mama mea pe un alt site dar nu a primit raspuns. Sunt fisele de consultatii online. 

1. Precizati
?    In urma chiuretaj utrin hemostatic si biopsic,am urmatoru rezultat,fragmente de polip eendometrial cu stroma fibroasa,aspect de inegalitate de stimulare hormonala la nivelul endometrului,fragmente endocervicale micropolipoide cu edem, infiltrat hematic si infiltrat stromal.Examen Citologic Babes-Papanicolaou,-celule endocervicale prezente,-celile inflamatori,superficiale,intermediare,endocervicale,parabazale.Negativ pentru leziuni intraepiteliale sau maligna apare un x.vreau sa stiu si eu ce inseamna?acestea au fost facute pe 4 mai 2011.
Prezint dureri in zona selectata.
Cum a debutat durerea in zona selectata?
?    Brusc
Cum se manifesta durerea?
?    In crize
De cat timp a aparut durerea? Precizati
?    Inaitea chiuretajului si la doua samtamani dupa
Cu care din urmatoarele fenomene puteti compara durerea?
?    Apasare
Cum caracterizati durerea?
?    Puternica
Puteti aproxima durata crizei?
?    Da (precizati cate ore/minute) Circa 60 minunte
Aveti un diagnostic stabilit de medic?
?    Da (precizati diagnosticul si data stabilirii acestuia) Fibromatoza uterina hemoragica
Ati urmat un tratament?