homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Intarziere menstruatie la tratament cu diane 35





#1 2011-10-31 13:34:37

flori779
New member
Inregistrat: 2009-03-27
Mesaje: 11

intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

Buna ziua!
Ma numesc Florentina, am 32 ani si de 5ani iau diane 35.Pana acum totul a fost ok, dar luna asta am o inatrziere de 3 zile.Ultima pastila am luat-o sapt trecuta marti ar fi trebuitsa-mi vina cel tarziu duminica dar nu s-a intamplat.Luna trecuta ciclul a fost normal si fara intarzieri.Ultimul contact sexual l-am avut in septembrie cam pe 26-27, de atunci nu amavut (nu sunt in tara).Care e problema acestei intarzieri?

Offline

 

#2 2011-10-31 13:38:23

yoyolina
Moderator
Inregistrat: 2007-09-04
Mesaje: 17966

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

daca nu ai luat antibiotice, antidepresive, nu ai baut ceai de sunatoare sau suc de gref, nu ai avut mai mult de 4 scaune apoase intre 2 pastile si nu ai vomat in primele 4 ore de la administrarea pastilei, nu se pune problema de sarcina.

poate fi un efect secundar al administrarii indelungate de anticonceptionale; daca le iei doar pt contraceptie, ar trebui sa te indrepti spre altceva, diane35 sunt medicamente la baza, nu ac-uri; daca ele ti-au fost prescrise pt afectiuni ovariene, iar situatia se repeta si luna viitoare, ar trebui sa iei legatura cu un ginecolog pt un control si prescriere de alte contraceptive.


daca vrei sa mori sanatos, trebuie sa mori de foame.

Offline

 

#3 2011-10-31 13:41:34

flori779
New member
Inregistrat: 2009-03-27
Mesaje: 11

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

multumesc!nu am avut nimic enumerat mai sus...dar pana in prezent nici semne de menstruatie nu am.Pastilele e iau ptr chisturi ovariene, tratament, dar si ptr contraceptie.

Offline

 

#4 2011-10-31 13:42:40

yoyolina
Moderator
Inregistrat: 2007-09-04
Mesaje: 17966

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

atunci ramane sa astepti sa vezi daca si luna viitoare patesti la fel, iar daca da, sa mergi la ginecolog.


daca vrei sa mori sanatos, trebuie sa mori de foame.

Offline

 

#5 2011-10-31 13:44:05

flori779
New member
Inregistrat: 2009-03-27
Mesaje: 11

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

ok. multumesc din suflet ptr raspunsuri.O zi minunata in continuare.

Offline

 

#6 2011-10-31 13:45:34

yoyolina
Moderator
Inregistrat: 2007-09-04
Mesaje: 17966

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

la fel si tie smile nu te ingrijora prea tare, cateodata se mai modifica ziua in care vine; ar fi problema sa vina cu intarziere si putin, sau sa nu vina deloc, si chiar si atunci rezolvarea e simpla.


daca vrei sa mori sanatos, trebuie sa mori de foame.

Offline

 

#7 2011-10-31 15:23:03

flori779
New member
Inregistrat: 2009-03-27
Mesaje: 11

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

Buna seara!revin cu o intrebare...cand ar trebui sa iau urmatorul blister de pastile?ultma pastila am luat-o sapt trecuta marti.

Offline

 

#8 2011-10-31 15:25:30

gargarita
Moderator
Inregistrat: 2008-01-27
Mesaje: 24980

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

il incepi normal, adica miercuri.

Online

 

#9 2011-10-31 15:28:41

flori779
New member
Inregistrat: 2009-03-27
Mesaje: 11

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

ms mult ptr raspuns.O seara minunata in continuare!

Offline

 

#10 2011-10-31 15:33:27

gargarita
Moderator
Inregistrat: 2008-01-27
Mesaje: 24980

Re: intarziere menstruatie la tratament cu diane 35

o seara frumoasa si tie!

Online

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului

© Copyright 2002–2014 anticonceptionale.ro


© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.