|
Nu esti logat.
Sangerare la barbati...:(#1 2011-12-28 23:40:50
sangerare la barbati...:(azi am facut dragoste cu prietenul meu,prima data fara prezervativ....la inceput l-a durut prima penetrare,apoi am vazut ca a sangerat....dupa cam 3 ore ne-am jucat putin...iar cand am inceput sa il mangai..iar a sangerat...oare de ce????ce poate fi? iubesc si sunt iubita...langa tine ma simt cea mai implinita!!! Offline #2 2011-12-29 01:13:59
Re: sangerare la barbati...:(ori nu a existat lubrifierea suficienta si pur si simplu prin frecare a sangerat, ori e ceva mult mai serios - depinde de unde a sangerat exact si tu nu iti poti da seama...deci e foarte foarte indicat sa mearga la medic, cat de urgent posibil. Ultima oara a fost editat de moksha (2011-12-29 01:14:48) Offline #3 2011-12-29 19:13:16
Re: sangerare la barbati...:(eu sunt la medicina...sectia asistent generalist....deci pun baza pe analize si alea:P....daca mai are careva pareri va rog....in ginecologie chiar nu ma pricep..si si eu ma gandeam ca nu a fost lubrifiata zona...de aceea sa fi sangerat... iubesc si sunt iubita...langa tine ma simt cea mai implinita!!! Offline #4 2011-12-29 21:23:07
Re: sangerare la barbati...:(exact ce a zis moksha sau poate 'l-ai dezvirginat' abia acum. dar sa te bazezi pe asta si el cine stie ce o avea e grav. deci medic acum si ginecologia nu are treaba cu barbatii. la dermato-venerolog sau urolog sa se duca, desi daca zici ca pui pret pe analize, trebuie sa stiti asta. Ultima oara a fost editat de frankie (2011-12-29 21:24:13) Offline #5 2011-12-29 23:44:37
Re: sangerare la barbati...:(
daca esti la medicina, sectia asistent generalist, stii si singura ca nu pe forum poti sa rezolvi o problema atat de serioasa ca o sangerare peniana sau de care o fi fost, ca nu putem sti. deci in principiu trebuie sa mearga la medic. Offline Publicitateloading...
#6 2011-12-30 15:32:14