homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Yasmin-4


#58 2016-07-18 14:33:12

patri_23
Membru
Inregistrat: 2016-07-18
Mesaje: 1

Re: yasmin

Buna,am si eu o mica problema,am inceput sa iau in noiembrie yasmin,la recomandarea medicului ginecolog,deci nu le-am luat de capul meu,si de atunci m-am ingrasat 10kg,am aceasi dieta ca si inainte,nu mananc mai mult,ba chiar din contra,si nu reusesc sa slabesc,poate sa imi dea cineva un sfat despre ce ar fi indicat sa fac in aceasta situatie?
Multumesc anticipat!

Offline

 



#59 2016-07-18 14:42:07

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 122508

Re: yasmin

sa te intorci la medic si sa le schimbi

Online

 

#60 2017-07-23 21:10:48

alina2828
Membru
Inregistrat: 2017-07-23
Mesaje: 1

Re: yasmin

buna,sunt noua aici,sper ca nu deranjez am si eu o intrebare,la recomandarea ginecologului am facut o serie de analize ,dozare de hormoni in a patra zi de menstruatie,pt ca eu nu am ciclu menstrual regulat . mi-a iesit din acestea ovare polichistice, iar doctorul mi-a recomandat yasmin. azi incep al treilea blister ,problema e ca a inceput sa imi cada parul mai mult ca inainte ,iau vitamine,dar totusi e vreo legatura intre yasmin si caderea parului?scuzati-ma dar as vrea sa stiu daca mai continui sau nu..

Offline

 

#61 2017-07-24 14:58:57

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 122508

Re: yasmin

nu ar trebui sa aiba asemenea efecte... dar vezi dupa ce trec 3 luni daca persista situatia si vorbeste cu medicul despre asta

Online

 

 Acum



   

Footer-ul board-ului



© Anticonceptionale.ro.
Reproducerea integrala sau partiala a textelor sau a fotografiilor din oricare pagina a site-ului anticonceptionale.ro va fi posibila numai cu acordul nostru scris.