|
Nu esti logat.
Exluton#1 2006-12-29 20:31:46
exlutoniau exluton de o luna si 5 zile si inca nu mi-a aparut menstruatia dupa 28 de zile dupa cum era normal.sunt deja la a 5 a pastila din a2 a folie si nimic.le iau la recomandarea dr,dupa ce am avut spotting de la microgynon.logest,si ulterior diane 35.mentionez ca sunt in anul 6 la medicina si ca iau antic. de 7 ani,corect,cu pauze etc.nu am avut alte pb pe pastila combinata.intrebarea mea e:mai iau exluton sau ma opresc?daca ma opresc la jum foliei imi vine ciclul sau nu?cand luam diane 35 aveam menstre regulate la 23 24 zile,acum nu vine deloc....m-am saturat de controale si de incompetenta....deci...mai aiu exluton sau nu?exista sansa ca pe parcurs sa se regleze?stiu ca amenoreea este un efect secundar....va rog dati-mi un rasp Offline #2 2006-12-29 20:39:08
Re: exlutondaca nu alaptezi de ce sa iei eluxton? nu mai lua. daca insa alaptezi, ia-l. si... se poate sa nu-ti vina din cauza pasilelor. Nobody home Offline #3 2006-12-29 21:31:13
Re: exlutonnu alaptez....am 25 de ani ,nicio sarcina la activ si niciun avort...medicul mi le-a prescris...a zis ca daca am avut pb cu cele combinate sa incercam asa....chiar nu mai stiu ce sa cred Offline #4 2006-12-29 21:35:03
Re: exlutonia mai intreaba un medic. ai erminat toata lista de contracepive si tot te simteai rau dupa 3 luni? Nobody home Offline #5 2006-12-30 16:23:56
Re: exlutonnu...am luat logest 3 ani,microgynon 3 ani si diane 35 1 an.m-am simtit f bine cu toate...pe la sfarsit au inceput sa nu isi mai faca efectul...de asta le-am si schimbat de fiecare data.oricum...as fi vrut sa stiu de fapt daca mai iau sau nu exluton sau pot sa ma opresc la jum foliei,si in cazul asta daca imi vine ciclul sau nu,dar cred ca am sa intreb un doctor totusi(nu ca nu am intrebat de 100 de ori si degeaba)...ca aici nu cred ca voi gasi un raspuns...multumesc oricum.... Offline Publicitateloading...
#6 2006-12-30 17:04:37