homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Antibiotice + Menstruatie

#1 2012-10-20 22:24:21

StarBaby
Full member
Inregistrat: 2011-01-03

Antibiotice + Menstruatie

Buna tuturor . As avea o intrebare : de ce intarzie menstruatia daca faci un tratament care contine antibiotice? (in cazul meu a fost o infectie la amigdale + o raceala zdravana , iar doctorita mi-a prescris antibiotice . Trebuia luata doar o pastila pe zi,caci erau foarte puternice) . Am 2 saptamani de intarziere a menstruatiei (mentionez ca nu am avut nici un fel de incident sexual !! ). Am mai patit asa acum vreo 4-5 luni,tot in urma unui tratament care continea antibiotice. Cand racesc zdravan, cam 70% din cazuri imi intarzie menstruatia, pt ca sunt nevoita sa iau medicamente mai puternice,dar si cand i-au medicamente normale (in sensul ca nu foarte puternice). Si in plus, mai am si stres maxim pe cap cu scoala,fiind clasa a XII-a si toata lumea e pe noi cu teste si altele,deoarece unii profi s-au trezit acum ca nu au parcurs toata materia ce trebuia in anii trecuti neutral . (ps : Si alte dati cand eram stresata pt chesti de genul,sau diferite probleme in viata de zi cu zi, menstruatia mea a fost influentata )

Ultima oara a fost editat de StarBaby (2012-10-20 22:27:28)

Am invatat ca trebuie sa iubesti...ca sa poti fi iubit !

#2 2012-10-22 11:57:24

anca90
Platinum member
Inregistrat: 2008-07-16

Re: Antibiotice + Menstruatie

eu cred ca te-ai dereglat din cauza stresului, nu a antibioticelor.
raceala nu afecteaza direct menstruatia, decat daca e o inflamatie (si) in zona pelvina. o explicatie ar putea fi faptul ca organismul e dat peste cap de raceala si antibiotice si lupta pt refacere, lasand oarecum in urma functiile astea secundare (care nu sunt vitale). oricum, eu n-am patit asa ceva, tind sa cred ca stresul e de vina la tine. de ce nu mergi la un control ginecologic? 2 sapt e o perioada maricica.

Acum

Footer-ul board-ului