|
Nu esti logat.
"umflatura" ciudata#1 2013-07-30 00:28:07
"umflatura" ciudatadin pacate, desi sunt studenta la medicina si am facut si ginecologie, nu pot sa descriu foarte bine ceea ce ma deranjeaza dupa contactul sexual care are loc dupa cate o perioada scurta de abstinenta. la baza vaginului, la coliziunea labiilor mari, n-as spune chiar pe perineu, apare o umflatura dureroasa, eritematoasa, imi provoaca mancarimi si usturimi cand urinez si e destul de inconfortabila. dispare dupa cateva zile mereu. nu este herpes, ar dura mai mult, de altfel nu am avut niciodata herpes. am o problema cu candidoza vaginala de multi ani, am luat multe anitibiotice cu spectru larg cand eram copil, si sunt foarte predispusa. Ultima oara a fost editat de Banana Split (2013-07-30 00:28:59) Offline #2 2013-07-30 17:32:04
Re: "umflatura" ciudataEu una sincer nu cred ca e nmic grav. Mai mult, avind in vedere ca umflatura in discutie nu apare constant, adica la fiecare contact sexual, p[ersonal ma gindesc sa nu cumva sa fie in legatura cu eficienta excitatiei si cu durata actulu sexual in sine.....pe scurt, cred ca e vorba despre o iritatie locala, nu datorata faptului ca partenerul se rade ci mai degraba frecarii Comentariile de mai sus au in exclusivitate scop informativ si educativ. Ele nu sunt menite si nu pot inlocui examinarea directa de catre medic. Offline #3 2013-07-30 18:45:05
Re: "umflatura" ciudataasa m-am gandit si eu, apare de fiecare data cand avem o perioada de cateva saptamani cand nu ne vedem. multumesc mult, m-am linistit! Offline #4 2013-08-01 10:44:45
Re: "umflatura" ciudataas mai avea o intrebare, ce as putea folosi ca sa-mi treaca mai repede? in casa am o crema pentru hemoroizi, eu zic ca rau n-ar avea ce sa-mi faca din moment ce are lidocaina si efect antiinflamator. e ok? daca nu, ce altceva imi recomandati? Offline Publicitateloading...
#6 2013-08-01 13:57:56
Re: "umflatura" ciudatachiar am sa incerc, merci frumos daenarys ! Offline #8 2013-08-04 20:43:58