homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

"umflatura" ciudata

#1 2013-07-30 00:28:07

Banana Split
Sr. member
Inregistrat: 2010-05-28

"umflatura" ciudata

din pacate, desi sunt studenta la medicina si am facut si ginecologie, nu pot sa descriu foarte bine ceea ce ma deranjeaza dupa contactul sexual care are loc dupa cate o perioada scurta de abstinenta. la baza vaginului, la coliziunea labiilor mari, n-as spune chiar pe perineu, apare o umflatura dureroasa, eritematoasa, imi provoaca mancarimi si usturimi cand urinez si e destul de inconfortabila. dispare dupa cateva zile mereu. nu este herpes, ar dura mai mult, de altfel nu am avut niciodata herpes. am o problema cu candidoza vaginala de multi ani, am luat multe anitibiotice cu spectru larg cand eram copil, si sunt foarte predispusa.

am fost la ginecolog cand aveam ambele probleme: candida+ umflatura aceasta. nici nu a bagat-o de seama, i-am explicat ca apare dupa contact sexual si nu i-a dat importanta. mi-a facut cultura pt chlamydia si candida albicans si doar candida a iesit pozitiv, am luat niste ovule si antifungice care nu prea m-au ajutat (asta acum un an)

eu cred ca este provocata de faptul ca uneori iubitul meu se mai rade in sfera genitala si posibil sa ma irite, dar trebuie sa fie ceva care sa ma ajute cat de cat sad mie mi-e sa nu fie altceva mai grav, desi, asa o inflamatie unica exact in aceeasi zona nu prea vad ce ar putea fi... mentionez ca momentan nu ma supara candidoza

daca dna dr Cristescu ar putea sa imi dea un sfat, si voi fetelor, ar fi minunat.

Ultima oara a fost editat de Banana Split (2013-07-30 00:28:59)

#2 2013-07-30 17:32:04

Al Pacino
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01

Re: "umflatura" ciudata