homestiri sanatatedespre anticonceptionalesfatul mediculuieducatie sexualaforumcontact

Menstruatie ciudata si usturimi


#1 2014-06-05 18:50:53

CarinaCarina
Full member
Inregistrat: 2013-02-23
Mesaje: 126

Menstruatie ciudata si usturimi

Voi ce credeti ca ar trebui sa fac?

Ultima oara a fost editat de CarinaCarina (2015-01-28 18:48:50)

Offline

 



#2 2014-06-05 19:02:40

heimdall
Diamond member
Inregistrat: 2006-11-21
Mesaje: 137398

Re: Menstruatie ciudata si usturimi

eu as zice sa le schimbi, mergi la un ginecolog daca nu sunt medici de planning
usturimile alea ma duc cu gandul la o candidoza mai degraba

Offline

 

#3 2014-06-08 21:00:29

Al Pacino
Administrator
Participant la intalnirea nationala
De la: Bucuresti
Inregistrat: 2006-02-01
Mesaje: 20455

Re: Menstruatie ciudata si usturimi

CarinaCarina a scris:

Nu e candidoza, au inceput imediat ce mi-a venit aceasta asa-zisa menstruatie, in rest nu am problem de genul. In weekend ar trebui sa incep alta folie si nu am cum sa ajung la un ginecolog pana atunci si nici pe astea nu stiu daca sa le mai iau pentru ca in mod clar nu ma simt bine de la ele. Ma gandesc sa fac pur si simplu pauza asta de trei luni si sa vad cum ma simt intre timp, dar as vrea o parere in legatura cu asta. Doctorita mea asta mi-a 'recomandat' dar nu sunt atat de sigura ca ma pot baza pe ce a spus dumneaei. Doamna doctoressa ar putea sa-mi spuna ce crede? Sau oricine  grater .

Pai eu iti spun ce cred eu: cu certitudine faptul ca singerezi putin si maroniu e darorita contraceptivelor si e de asteptat si complet nepericulos.
Despre problemele cu tenul ....ar putea fi un motiv sa schimbi contraceptivele.
Usturimile in discutie, foarte putin probabil sa aiba legatura cu pastilele insa. Deci ar fi de dorit sa faci un examen de secretie.